cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Przede wszystkim musisz generować wartość dla klientów

Któregoś dnia szef go tak wkurzył, że powiedział sobie. Dość tego, odchodzę, założę własny biznes i będę wreszcie wolny! I tak Marek postanowił porzucić niewolniczą pracę na etacie w korporacji i założyć własny biznes w dziedzinie na której się znał, finansach. Założył jedno z wielu biur księgowych, gdzie początkowo miał problem z pozyskaniem nowych klientów, potem borykał się z zatrudnieniem pracowników. Któregoś dnia zgłosił się się do znalezionego w internecie coacha z pytaniem: Co się do cholery dzieje. Pracuję 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu, pieniądze się kończą, a ja po 6 miesiącach nie mogę znaleźć wystarczającej ilości klientów. Pomóż mi….

Jest to klasyczna historia człowieka, który wyszedł z pracy, założył własną firmę myśląc, że będzie miał kolejną pracę, ale tym razem będzie wolny. Wydawało mu się, że wystarczy odsiedzieć kilka godzin, popracować trochę i klienci sami przyjdą, w końcu się zna….

Niestety prowadzenie własnego biznesu polega na generowaniu wartości, a nie na siedzeniu w pracy przez 8 godzin. Czy znacie takich, którzy siedzą w pracy wiele, wiele godzin, a nie mają spektakularnych efektów, podczas, gdy inni siedzą w niej po 5-6 godzin dziennie, a zarabiają podobnie, albo lepiej? Generalnie to nie godziny determinują Twój zyska, ale wartość, jaką wygenerujesz dla klienta, chyba, że jesteś Prawnikiem i płaci Ci za godzinę Twoich konsultacji.

Jeśli chodzi Ci po głowie założenie własnego biznesu, albo masz go, a Twoje efekty finansowe są mniejsze niż planowałeś zadaj sobie pytanie czy generujesz taką wartość dla klientów, aby mogli rozwiązać swoje największe problemy, albo zrealizować największe pasje.

Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , , , , , , , , , , , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
80/20 w marketingu

Robienie marketingu w biznesie jest jak praca w laboratorium szalonego naukowca. Wyznaczasz mierzalny cel eksperymentu, zbierasz potrzebne dane, materiały, robisz...

Zamknij