cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

budowanie strategii marketingowej

Marka osobista a inteligencja emocjonalna

Marka osobista jest wiązką wartości, które stanowią Twoją tożsamość. Marka jest czymś, co chcemy przekazać otoczeniu. Jest cennym aktywem, który możemy wykorzystywać do wielu rzeczy. Otwiera wiele nowych możliwości, dzięki niej stajesz się rozpoznawalny, a to sprawia, że poczucie bezpieczeństwa Twoich klientów rośnie, co przekłada się na wzrost sprzedaży. Dodatkowo, silna marka skraca proces decyzyjny […]

Opublikowane w Zobacz inne |

 Otagowane , , |

13 kroków, aby Facebook przynosił efekty, cz. 3.

W poprzednich dwóch postach dałam Ci 9 wskazówek, które sprawdzają się wprowadzeniu Facebooka. Dziś kolej na ostatnie cztery kroki, do tego aby Facebook przynosił efekty.   Reklama na Facebooku jest czymś co pozwoli dotrzeć Ci do osób, które nawet o Tobie jeszcze nie słyszały. Tworząc płatne reklamy, możesz wybrać grupę docelową (jest to bardzo istotne i […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , |

13 kroków, aby Facebook przynosił efekty, cz. 2.

Tydzień temu poznałeś 5 pierwszych kroków, aby Facebook przynosił efekty. Jeśli chcesz zapoznać się z poprzednim artykułem kliknij tutaj. Dziś zapraszam Cię do zapoznania się z kolejną częścią przydatnych wskazówek.       Wydarzenia na Facebooku są bardzo dużym ułatwieniem w promowaniu swoich nowych produktów, warsztatów, wystąpień. Tworząc wydarzenie wpisuj wszystkie niezbędne dane, takie jak: data i godzina […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , |

Segmentacja rynku docelowego

Jeśli nie wiesz do kogo kierujesz swój produkt, to tak jakbyś strzelał z łuku do nie wiedząc, gdzie znajduje się tarcza. Ponosisz ryzyko, że nie trafisz i nie oszukujmy się, nie wiedząc, gdzie jest cel, strzał w dziesiątkę jest bardzo, ale to bardzo mało prawdopodobny. Określenie segmentu rynku docelowego, czyli grupy osób, do której ma […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Strategia przedsiębiorstwa

Dlaczego strategia przedsiębiorstwa nie zawsze prowadzi do takiego zysku na jaki liczą przedsiębiorcy? Na to pytanie odpowiadam w tym  wideo. To pytanie pada często na moich szkoleniach i warsztatach. Odpowiedź może być wiele. Z pozoru wydaje się, że wynika z małej ilości wiedzy i doświadczenia, jednak w momencie, gdy prowadzisz biznes dwa, trzy lata i […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe, Szkolenia dla przedsiębiorców, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , |

Agencja reklamowa – wszystko co musisz o niej wiedzieć

Zapraszam Cię do obejrzenia mojego kolejnego wideo, w którym opowiem o agencji reklamowej oraz o tym, jak lepiej inwestować w reklamę. Na początek zadam Ci pytanie: Co zrobić,  żeby nie naciągnąć się samemu,  momencie gdy korzystasz z agencji reklamowej? Istnieje pewne przeświadczenie, że gdy zgłaszamy się do agencji reklamowej, bądź marketingowej to tam są ludzie, […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |