cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak rozwinąć biznes

Analiza finansowa firmy

Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci w tym wideo o jednej bardzo ważnej rzeczy, która dość często pojawia na moich spotkaniach oraz jest kłopotliwa dla moich klientów. Przedsiębiorcy zakładający swoje biznesy i pomimo tego, że mają pomysł, są zapaleni do pracy, mają wizję i odłożone pieniądze, to zapominają o analizie finansowej firmy. Nawet jeśli jest to małe […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , |

Jak więcej sprzedawać?

Jeśli pozyskiwanie klientów spędza Ci sen z powiek. Zastanawiasz się jak więcej sprzedawać. Myślisz, że sprzedaż jest trudna i nie wiesz od kogo możesz nauczyć się efektywnych technik, to zapraszam Cię do obejrzenia pierwszej części wywiadu z Piotrem Sułkowskim, przedsiębiorcą, trenerem, specjalistą w dziedzinie budowania relacji biznesowych, który opowiedział mi o sekretach dobrej sprzedaży. Jeśli link nie […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , |

Strategie marketingowe

Zastanów się czy choć raz zdarzyło Ci się kupić produkt, którego nie potrzebowałeś tylko, dlatego, że był w bardzo atrakcyjnej cenie? Klienci, zarzuceni informacjami z reklam i ulotek wyszukują najatrakcyjniejsze ceny i porównują je z dobrze im znanymi stałymi cenami produktów i usług. Czasami niska cena, a nie potrzeba skłania ich do zakupów. Co w […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , |

Jak podnieść sprzedaż?

Spójrz na transakcję zakupu Twojego produktu czy usługi z punktu widzenia klienta. Czy ważne są dla Ciebie korzyści i oferowane ceny? Z pewnością tak, ale przeanalizuj jeszcze trzeci czynnik a mianowicie ryzyko. Ryzyko nie otrzymania korzyści, które oferujesz. Czy jest to dla Ciebie istotny czynnik? Na pewno dobrze wiesz i jesteś pewien tego, co dostarczasz […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching indywidualny, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , |

Biznes dla początkujących

Biznes dla początkujących 1 – wizja i misja. Zanim rozpoczniesz budowanie strategii marketingowej, warto przyjrzeć się swojej wizji, misji i celom oraz postawić diagnozę aktualnej sytuacji. Takie podejście pomaga poukładać myśli i uporządkować strukturę działań, a jednocześnie zapobiec niepotrzebnemu ryzyku. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |