cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

marketing strategie

Strategie marketingowe cz.1

Każdy z nas wie, że marketing to nazwa, logo, reklama, plany rozwoju firmy, itp. Strategii marketingowych jest mnóstwo. Chciałabym dziś skupić się na marketingu partyzanckim. W tym i kolejnym artykule skupię się na zaprezentowaniu Tobie cech tej strategii, abyś miał świadomość jakie korzyści płyną z tej formy marketingu. Źródłem, na którym chcę się oprzeć jest […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , |

Elementy strategii marketingowej

Przed nami ostatnia, 7 zasada twórców kultowych marek, mianowicie: Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów. Można tę regułę potraktować jak kolejny element strategii marketingowej. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Strategia rozwoju produktu

Zasada numer 6 to Kultowe marki są powszechne. Powszechny tzn. dotyczący wszystkich. Segmentowanie klientów nie jest przydatne przy budowaniu trwałych relacji z klientami. Przyjrzyjmy się dziś temu elementowi strategii rozwoju firmy. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , |