cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

strategia marketingowa firmy usługowej

Tworzenie, wizji, misji i celów w Twojej firmie – fragment książki Up Marketing

Zanim podejmiesz się pracy nad budowaniem strategii marketingowej warto przyjrzeć się swojej wizji, misji oraz celom, jak również postawić diagnozę. Bez tego nie możesz przygotować sposobu dojścia z punktu A – tu gdzie jesteś, do punktu B – tam, gdzie chcesz dotrzeć, ponieważ brakuje ci podstawowych danych. Takie podejście pomaga ustrukturyzować działania i poukładać myśli, […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego celem było wykorzystanie tego, czego nauczył się na studiach i przy okazji realizacja planu: “chcę mieć własną firmę”. To był jego nadrzędny cel. Założył ją i zaczął sprzedawać. Oczywiście na początku było bardzo trudno. Klienci […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak stworzyć strategię marketingową?

Dobrą strategię marketingową należy przygotować na bazie dobrej diagnozy. Oto zestaw wskazówek, jak można to zrobić: Zastanów się, gdzie teraz jesteś, jak wygląda Twój biznes i jak się to ma do Twojego biznesplanu, który tworzyłaś na początku prowadzenia biznesu, jeśli nie masz biznesplanu, to zastanów się gdzie chciałabyś być teraz i w jaki sposób się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

UWAGA, kto wie?

Zacznę od truizmu. Są dwa rodzaje przekazów marketingowych, te które są zapamiętywane i te których Twoja percepcja nie koduje. Takie, które sprzedają i te, które mają zupełnie odwrotny skutek. Czy wiesz co jest zasadniczą różnicą? PRZYCIĄGAJĄCA OBIETNICA Składa się z 3 elementów: 3xR RZECZYWISTOŚĆ + REZULTAT + RYZYKO Co to oznacza? (więcej…)

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , |

Nagie modelki i potrzeba mocnego uderzenia

Czy nie masz wrażenia, że wszyscy toniemy w natłoku informacji? Przez internet przelewają się miliardy bitów sieczki, która próbuje się wedrzeć do Twojego mózgu. Oczywiście Twój umysł nauczył się radzić sobie z tą powodzią słów i postawił “strażników”, którzy przepuszczają tylko takie informacje, które  są dla Ciebie interesujące. Po drugiej stronie siedzą jednak zdolni marketerzy, którzy […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , |

Przede wszystkim musisz generować wartość dla klientów

Któregoś dnia szef go tak wkurzył, że powiedział sobie. Dość tego, odchodzę, założę własny biznes i będę wreszcie wolny! I tak Marek postanowił porzucić niewolniczą pracę na etacie w korporacji i założyć własny biznes w dziedzinie na której się znał, finansach. Założył jedno z wielu biur księgowych, gdzie początkowo miał problem z pozyskaniem nowych klientów, […]

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , |