cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

marka osobista

Silna marka osobista

Dziś przed Tobą ostatni artykuł z cyklu “Czym jest marka osobista”. Gościnnie, dawkę wiedzy, przygotowała dla Ciebie Anna Nitkiewicz-Jankowska, która jest ekspertem w dziedzinie budowania marki osobistej.


Wprowadzenie nowej marki niewiele się różni od przedstawienia znajomego na przyjęciu – jeśli jest odpowiednio ubrany, zostanie zaakceptowany, a jeśli jest indywidualnością, na pewno zostanie to odnotowane (Tim Ambler).

Silna marka osobista, która zbudowana jest w przemyślany i zaplanowany sposób, daje możliwość bycia indywidualnością wśród pozostałych marek osobistych. Aby osiągnąć taki status, należy zastosować odpowiednią strategię działania. Czym jest strategia? Strategia to określona koncepcja systemowego działania (plan działania), polegająca na formułowaniu celów i ich modyfikacji w zależności od zmian zachodzących w otoczeniu, określeniu zasobów i środków niezbędnych do realizacji tych celów oraz sposobów postępowania (reguł działania). Strategia budowania silnej marki osobistej to pewne kroki, które należy stawiać jeden po drugim. Jest to proces, który wymaga od nas pełnego zaangażowania i uczciwości: w pierwszej kolejności względem siebie, a następnie w stosunku do otoczenia. Nie można pominąć żadnego z tych kroków.

Od którego kroku należy rozpocząć proces budowania marki osobistej? Na co mam zwrócić szczególną uwagę? Jak pracować z samym sobą? W jaki sposób działać, aby realizować postawione cele? Co robić, aby działania przybliżały mnie do realizacji marzeń?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, zapoznaj się z przygotowaną specjalnie dla Ciebie propozycją – nagraniem DVD, które przygotowałam dla Ciebie wraz z Martą Gierlińską.

Produkt, który chcę Ci zaproponować to płyta DVD łącząca zarówno wiedzę na temat marki osobistej, jak i wiedzę dotyczącą inteligencji emocjonalnej. Produkt ten może być dodatkowo rozbudowany o indywidualne konsultacje zarówno ze mną, jak i z Martą, po to, abyś miał/-a pewność, że Twoje działania przyniosą zamierzone efekty albo po to, aby pomóc Ci w trudniejszych dla Ciebie etapach całego procesu.

Czym różni się ten produkt od innych dostępnych na rynku?

  1. Sposobem podejścia do budowania marki, który jest zupełnie innych niż w pozostałych przypadkach.
  2. Zaczynasz pracę od przygotowania siebie do procesu budowania marki i poznania się, dopiero potem następuje wybór odpowiednich narzędzi.
  3. W przygotowanym nagraniu znajdują się pytania i zadania do wykonania.
  4. Masz możliwość skorzystania z bezpośrednich konsultacji z nami.
  5. Jeśli tylko będziesz zainteresowany/-a, otrzymasz dodatkowe materiały do pracy.

W celu ułatwienia Ci pracy nad własną marką osobistą opracowałyśmy dla Ciebie cztery możliwe pakiety, w których znajdują się płyta oraz konsultacje z nami. Pakiety oraz ich opis znajdziesz w zakładce „sklep” na stronie: www.annanitkiewiczjankowska.pl.

Pamiętaj:

Jeśli nie masz absolutnej jasności co do celu Twoich działań, nie masz szans na wygraną (David Allen) .


Pakiety, o których wspomina Anna możesz również znaleźć na mojej stronie: http://strategiarozwojufirmy.pl/sklep/

Już dziś zadbaj o rozwój swojej marki osobistej!

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz


Przeczytaj poprzedni wpis:
A studio shot of a businessman holding out a blank business card. Room for text, or your own message.
Trzy płaszczyzny procesu budowania marki osobistej

Dzisiejszy artykuł przygotowała specjalnie dla Ciebie Anna Nitkiewicz-Jankowska, ekspert w dziedzinie budowania marki osobistej. Zachęcam do lektury! Marka osobista towarzyszy...

Zamknij