cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

A studio shot of a businessman holding out a blank business card. Room for text, or your own message.

Trzy płaszczyzny procesu budowania marki osobistej

Dzisiejszy artykuł przygotowała specjalnie dla Ciebie Anna Nitkiewicz-Jankowska, ekspert w dziedzinie budowania marki osobistej. Zachęcam do lektury!


Marka osobista towarzyszy Ci każdego dnia, jest nieodzownym elementem Ciebie, bez względu na to czy jesteś tego świadomy/-a czy też nie. Marka osobista jest Twoją wizytówką, która bardzo wiele mówi o Tobie wszystkim otaczającym Cię odbiorcom. Dlatego tak ważne jest, aby komunikaty, które wysyłasz były spójne z tym, co tak naprawdę Cię charakteryzuje. Nie każdy zdaje sobie sprawę z istnienia tożsamości marki oraz jej wizerunku. Tożsamość jest tym, co sam/-a myślisz o sobie, a wizerunek – tym, co inni wnioskują o Tobie. Szalenie istotne jest, aby wszystkie Twoje działania zbliżały tożsamość do wizerunku marki.

Praca nad budowaniem marki osobistej zaczyna się w punkcie A i nigdy się nie kończy, całe życie należy dbać o swoją markę i nad nią pracować. Co najważniejsze, należy pamiętać, że Twoja marka może łatwo stracić w oczach odbiorcy, potem może być trudno to poczucie bezpieczeństwa wynikające z obcowania z nią odzyskać.

Proces budowania marki osobistej odbywa się na trzech płaszczyznach. Pierwsza płaszczyzna dotyczy tzw. audytu wewnętrznego, druga związana jest z odpowiednim planowaniem, a trzecia – z wyborem właściwej strategii komunikacji. W obrębie tych płaszczyzn można wyróżnić 7 podstawowych kroków.

Od czego zacząć, aby nie pominąć żadnego istotnego kroku? Co zrobić, aby wybory, których dokonuję w zakresie budowania marki, były spójne z tym, co chcę osiągnąć?
W jakiej kolejność należy wdrażać pewne działania, aby ich rezultaty przybliżały mnie do wyznaczonego celu?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, zapoznaj się z przygotowaną specjalnie dla Ciebie propozycją – nagraniem DVD przygotowanym dla Ciebie wraz z Martą Gierlińską.

Produkt, który chcę Ci zaproponować to płyta DVD łącząca zarówno wiedzę na temat marki osobistej, jak i wiedzę dotyczącą inteligencji emocjonalnej.

Proces budowania marki podzielono na 7 podstawowych kroków w obrębie 3 wyżej wspomnianych płaszczyzn:

  1. Płaszczyzna audytu wewnętrznego, a w niej kroki związane z: określeniem czym jest marka osobista, czym są misja i wizja oraz jakie mają one znaczenie dla budowania marki, a także czym są wartości i jaka jest ich rola we wzmacnianiu marki osobistej.
  2. Płaszczyzna planowania, gdzie kolejnymi krokami będą: określanie celów marki osobistej, pewność siebie, praca z emocjami i ich wpływ na komunikację z otoczeniem oraz wizerunek marki.
  3. Płaszczyzna wyboru strategii komunikacji, w której najważniejszymi krokami będą: poznanie narzędzi do kreowania marki osobistej, a także sposobu wyboru odpowiedniej strategii działania.

W celu ułatwienia Ci pracy nad własną marką osobistą opracowałyśmy dla Ciebie cztery możliwe pakiety, w których znajduje się płyta. Będzie również możliwość bezpośredniej pracy Twojej i naszej. Pakiety oraz ich opis znajdziesz w zakładce „sklep” na stronie: www.annanitkiewiczjankowska.pl.

Pamiętaj, nad marką osobistą należy pracować świadomie, konsekwentnie i w uporządkowany sposób.

Powodzenia!

Anna Nitkiewicz-Jankowska

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz


Przeczytaj poprzedni wpis:
Close up of man hand drawing success strategy plan
Marka osobista a inteligencja emocjonalna

Marka osobista jest wiązką wartości, które stanowią Twoją tożsamość. Marka jest czymś, co chcemy przekazać otoczeniu. Jest cennym aktywem, który...

Zamknij