cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Jak osiągać sukcesy w rozwoju swojej małej firmy? 7 sprawdzonych sposobów WEBINAR

Nie jesteś zadowolony z szybkości rozwoju Twojego biznesu? Masz zbyt mało klientów? Klienci nie zamawiają tyle, ile byś oczekiwał?

Rozwiąż problem, z którym boryka się wielu właścicieli firm takich jak Twoja.

Podczas tego wystąpienia wyjaśnię 7 najważniejszych praw, które pozwolą Ci sprawdzić, co konkretnie możesz zmienić w firmie, aby zdobyć więcej klientów.

  1. Zrozum kim tak naprawdę jest Twój klient. Pomyśl co powoduje, że Twój klient nie może spać w nocy i co jest jego największą motywacją, żeby przyjść do Ciebie i kupić. Omówię, w jaki sposób można to sprawdzić.
  1. Zbuduj listę klientów. Zamiast stosować metodę czekaj i módl się, żeby przyszli, aktywnie buduj listę osób, które posiadają problem, który Ty możesz rozwiązać. Opowiem jakie są sposoby budowania listy, zwłaszcza w internecie.
  1. Buduj relacje z klientami. Żeby pozyskać klienta najpierw należy nawiązać z nim kontakt, potem zbudować relację, następnie zaufanie, a dopiero na końcu sprzedajesz. Pokażę, jak to zrobić systemowo..
  1. Bądź ekspertem i edukuj swoich klientów. Pamiętaj, że oni nie mają czasu na to, żeby dokładnie studiować właściwości Twoich produktów lub korzyści, jakie mogą osiągnąć, dzięki usługom, które oferujesz. Przedstawię, co należy zrobić, żeby zostać ekspertem i zyskać zaufanie w oczach klientów.
  1. Wykorzystuj sprytnie nisko kosztowe formy reklamy. Gdy masz mały budżet na reklamy skoncentruj się na nisko kosztowych sposobach na marketing oraz testuj każdą formę wybierając te najskuteczniejsze. Opowiem o tych najlepszych i najskuteczniejszych.
  1. Wyróżnij się. Na konkurencyjnym rynku łatwo jest zniknąć wśród gigantycznej ilości ofert, pochodzących z innych firm. Tak zbuduj swoją ofertę, żeby klienci wyraźnie potrafili odróżnić to, co Ty oferujesz od tego, co dają inni. Opowiem o ważnych czynnikach pozwalających wyróżnić się wśród konkurencji.
  1. Uwierz, że się uda. Nie wiem w jakim jesteś teraz nastroju, gdy czytasz ten artykuł. Prawdopodobnie czujesz, że Twój biznes mógłby się lepiej rozwijać. Być może masz wrażenie, że czegoś Ci brakuje. Może być też tak, że czujesz się czasem sfrustrowany brakiem wystarczających obrotów. Ty jesteś najważniejszym zasobem dla swojej firmy i od Ciebie wszystko zależy, dlatego opowiem ci jak zadbać o swoje emocje i codzienne nawyki, żeby móc osiągać sukcesy.

 

Jak to wszystko wykorzystać w praktyce?

Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wyczerpałam tych tematów w tak krótkim artykule. Z tego powodu przygotowałam webinar “Jak osiągać sukcesy w rozwoju swojej małej firmy? 7 sprawdzonych sposobów”, który odbędzie się 24 lipca w czwartek o g. 19:00. Rozwinę w nim każdy z punktów, a na końcu odpowiem na Twoje pytania.

Jeśli chcesz poznać sposoby, aby stale rozwijać własny biznes oraz otrzymać wskazówki jak je zaimplementować do Twojej firmy, weź udział w webinarze >>

Comments

comments

 , , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategia rozwoju firmy – od czego zacząć?

Wyobraź sobie sytuację, gdy chcesz zbudować dom, ale nie masz ani wizji, ani celu jak miałby ten dom wyglądać, ile...

Zamknij