cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Jak zwiększyć sprzedaż?

W dzisiejszym artykule kolejne porady tego, jak zwiększyć sprzedaż.

Oto metody zwiększania częstotliwości zakupów wśród klientów, którzy już kupują:

  • ADO (Aż do odwołania). Jest to prosta i genialna strategia, która pozwala na utrzymanie klienta przez dłuższy czas, jako klienta Twojej firmy. Proponujesz odbiorcy abonament, dzięki któremu będzie on mógł skorzystać z Twojej oferty przez dłuższy czas i otrzyma stosowne zniżki dzięki przedłużonej współpracy z Tobą. Współpraca abonamentowa powinna być bardziej wartościowa z punktu widzenia klienta, niż jednorazowa.
  • Strategia korzystania z wrażliwości na ceny. Tę metodę możesz zastosować zarówno w celu pozyskania nowych klientów (strategia produktu podstawowego), jak i dla swoich stałych odbiorców. Jeśli organizujesz dużą promocję i Twoi klienci wiedzą, że dany produkt jest w określonej cenie na stałe,  to znacząca obniżka cenowa skłoni ich do skorzystania z oferty. Zamiast obniżki możesz również zaproponować wartościowe bonusy, za które Twoi klienci musieliby normalnie zapłacić. Tego typu działania wywołują u klientów wrażliwych na ceny efekt pożądania, który w połączeniu z zasadą niedostępności (aby przypomnieć sobie więcej na ten temat, wróć do skryptu na temat relacji), wywołuje emocjonalne decyzje zakupowe, nawet jeśli klient wcześniej tego nie planował. Nie musisz wtedy budować zaufania od początku, ale wykorzystać mechanizmy psychologiczne, które sprawiają, że klienci lubią korzystać z obniżek cenowych, a przy okazji możesz zastosować metodę powiększenia wielkości sprzedaży, które w połączeniu przyniosą Ci konkretne efekty.
  • Strategia cyklu kontaktu z klientem. Dzięki tej metodzie, poprzez pozostawanie w kontakcie z klientem, czyli newsletter, wysyłkę listów, kontakt telefoniczny, możesz oferować odbiorcom dodatkowe produkty, o których być może nie wiedzieli lub zapomnieli.
  • Strategia produktów komplementarnych. Jest częścią powyższej strategii i polega na przygotowywaniu dla swoich klientów dodatkowych produktów, które będą komplementarne do tych, które są już teraz kupowane przez Twoich klientów.
Teraz już znasz kolejne metody tego, jak zwiększyć sprzedaż?

Jeśli uważasz, że potrzebujesz pomocy w tym obszarze, zapisz się na bezpłatną konsultację już dziś!

Comments

comments

 , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak podnieść sprzedaż?

Jak podnieść sprzedaż? Jakie strategie marketingowe są najlepsze? Jeśli te i podobne pytania krążą w Twojej głowie przeczytaj poniższy artykuł!...

Zamknij