cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Jakie pytania powinieneś zadać?

Mogłoby się wydawać, że rynek szkoleniowy oferuje mnóstwo szkoleń i gotowych rozwiązań, a zwłaszcza ten, który proponuje edukację dla przedsiębiorców. Wystarczy rozejrzeć się dookoła, żeby znaleźć szkolenia typu „7 niezawodnych technik sprzedaży” i tak dalej. Jednak coś sprawia, że statystyki pozostają bez zmian. 96% firm, jest zamykanych w ciągu pierwszych 10 lat działalności. To oznacza, że coś nam tutaj umyka. Wiedza, która jest przecież szeroko dostępna musi być niewystarczająca, albo chodzi o coś zupełnie innego. Dlatego postanowiłam przeprowadzić na ten temat badanie i przygotować publikację, ale najpierw poproszę Cię o drobną przysługę.

Jakie jest Twoje wyzwanie

Większość przedsiębiorców, z którymi prowadzę szkolenia, dotyczące strategii marketingowych, na pytanie: “Kto chciałby, aby w jego firmie wzrosła sprzedaż?” podnosi rękę. Każdy, kto prowadzi małe albo mikroprzedsiębiorstwo, zmaga się tutaj z innymi wyzwaniami. Żeby dobrze zbadać sprawę, trzeba najpierw dowiedzieć jakie są to problemy i czego tak naprawdę tu brakuje?

Trzeba zajrzeć głębiej

Powierzchowne spojrzenie na sytuację generuje produkty typu: „7 niezawodnych sposobów, które sprawią, że zaczniesz więcej sprzedawać” i one są ok, jeżeli równolegle korzystający z nich przedsiębiorca dobrze sobie radzi z własną produktywnością, jest spójny w tym co robi, potrafi nawiązywać relacje z innymi i jest świetnym liderem i tak dalej…

Warto dokładniej przyjrzeć się całej sprawie

W rozwijaniu biznesu może Ci przeszkodzić brak umiejętności sprzedażowych i marketingowych, jednak, dużo częściej jest to znacznie bardziej złożone. Weźmy przykład kilku firm, których problemy widziałam na własne oczy i którym pomagałam się z nich wydostać. Klasyczna sytuacja. Ktoś prowadzi biznes od kilku, czasem kilkunastu lat i nagle zaczynają się kłopoty, które przychodzą nie wiadomo skąd. Firma do tej pory świetnie sobie radziła na rynku. Ten sam szef, ci sami ludzie. Kilka lat temu – Eldorado, a teraz co? No właśnie. Co konkretnie jest tym najważniejszym wyzwaniem u Ciebie, w Twoim biznesie?

Jeśli nie zadasz pytania – nie uzyskasz odpowiedzi

Czasem zdarza się, że w naszym biznesie jest mnóstwo spraw, z którymi nie radzimy sobie tak, jak byśmy tego oczekiwali. Możesz mieć wiele pytań, ale nie bardzo jest kogo zapytać. Gotowce nie do końca potrafią rozwiązać te indywidualne kwestie. Z tego powodu poproszę, abyś napisał: Co jest Twoim największym wyzwaniem, jeśli chodzi o rozwój Twojego biznesu? Oto ankieta, w której możesz to zrobić.

Dostaniesz swoją odpowiedź

Chciałam przygotować naprawdę wartościową publikację dla mikroprzedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój biznes. To będzie bezpłatny raport, który pojawi się po tym, jak zbiorą odpowiednią ilość pytań. Będę je zbierać przez kilka dni, a następnie napiszę raport, w którym odpowiem na większość z nich. Zabierze mi to nie więcej niż 2 tygodnie. Jeśli będziesz chciał dostać te informacje na maila, możesz go podać w formularzu, a jeśli nie, zaglądaj na moją stronę www.strategiarozwojufirmy.pl, gdzie opublikuję go na blogu.

Zatem dziś możesz zadać swoje pytanie, dotyczące rozwoju Twojego biznesu i oczekiwać odpowiedzi. Wejdź na tę stronę i wpisz swoje pytania.

Dziękuję :)

Comments

comments

 , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Nie potrzebujesz strony?

Od początku powstania internetu tak wiele się zmieniło. Firmy inwestowały dziesiątki tysięcy w nowe, super, full-wypas serwisy internetowe. Ostatnie 12 miesięcy...

Zamknij