cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Marta Gierlińska na targach książki w Krakowie!

newsletterChcesz dowiedzieć się od specjalisty i praktyka, który współpracował z wieloma klientami z różnych branż jak rozwinąć firmę, poprzez stworzenie i wdrożenie strategii marketingowej? Chcesz powiększyć sprzedaż w swojej firmie oraz pragniesz poczuć się spełnionym w tym, co robisz?

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco, to mam dla Ciebie dobą wiadomość!

Już 23 października będziesz mógł uczestniczyć w targach książki w Krakowie, gdzie będziesz mógł porozmawiać osobiście z Martą Gierlińską, autorką książki UpMarketing. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom.

Dowiedz się więcej i zapisz się na wydarzenie klikając ten link.

Marta Gierlińska:

  •         Trener biznesu, trener NLP, coach NLP.
  •         Autorka książki Up Marketing. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom.
  •         Współpracowała z 234 firmami.
  •         Spędziła 1176 godzin prowadząc szkolenia i spotkania doradcze dla swoich klientów i z tygodnia na tydzień ta liczba się zwiększa.
  •         Współpracowała z firmami z 28 branż.
  •         Posiada certyfikaty: Trenera Biznesu, Trenera Neurolin-gwistycznego Programowania, Coaching NLP z Twórcami NLP Johnem Grinderem i Carmen Bostic St Clair, Coachingu w Noble Manhattan Coaching.
  •         Ma jedenastoletnie doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu i pomaganiu przedsiębiorcom w marketingu.

Chcesz zgłębić swoją wiedzę na temat marketingu? Zapraszam Cię serdecznie do Krakowa!

Do zobaczenia w piątek, 23 października, o godzinie 15:00!

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Elementy planu marketingowego

Dziś przyjrzymy się pierwszej zasadzie budowania świadomości kultowej marki, czyli: Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich....

Zamknij