cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Narzędzia marketingu

Zastanawiasz się jakie narzędzia marketingu są na czasie? Przeczytaj artykuł i wykorzystaj poniższe narzędzie by rozwinąć swój biznes!

Webinary to ostatnio jedna z bardziej popularnych form popularyzowania produktów w Internecie. Korzystają z nich najwięksi fachowcy w dziedzinie marketingu. Jeżeli tylko zdecydowałeś się na wykorzystywanie strategii edukacji klientów, zacznij organizować spotkania on-line. Możesz je organizować, korzystając z różnych narzędzi. Małe (do 10 osób) możesz aranżować za pośrednictwem Google Hangout, który masz podłączony do e-maila na skrzynce Gmail.com, lub Skype’a – narzędzia, dzięki któremu możesz nie tylko swobodnie porozumiewać się z pojedynczymi klientami, ale również organizować grupowe konferencje. Jeśli przewidujesz większą grupę, możesz wykorzystać freeconferencing.com lub gotomeeting.com, przy czym to drugie narzędzie wymaga pewnych nakładów finansowych. Dokładne instrukcje, jak używać tych narzędzi, znajdziesz na stronach producenta. Jeśli wykorzystasz webinary w promocji swoich produktów, możesz dotrzeć do zdecydowanie większej grupy decelowej i zbudować z relację z odbiorcami.

Kogo możesz zaprosić na webinar?

Wielu specjalistów w swoich dziedzinach lubi od czasu do czasu zaprosić na webinar innych specjalistów, z dziedzin, które mogą być również interesujące dla klientów. Ci, którzy nie są specjalistami, ciągle zapraszają innych, kreując w ten sposób ciekawe kanały na YouTube. Zastanów się, jak chcesz to zorganizować w swojej firmie. Z kim możesz przeprowadzić rozmowę, aby stworzyć ciekawy webinar dla potencjalnych klientów? Przeprowadź ankietę wśród swoich klientów i zapytaj, kogo chcieliby posłuchać na webinarze. Porozmawiaj ze swoim działem marketingu lub z osobami, z którymi pracujesz nad sprzedażą, i zdecydujcie, kogo będziecie chcieli zaprosić. Następnie przygotujcie e-maila, w którym wyjaśnicie ideę oraz wymienicie korzyści, które może uzyskać dana osoba dzięki udziale w webinarze. Jeśli zaczniesz zapraszać na spotkania ciekawe osobowości, Twoje spotkania staną się jeszcze ciekawsze i przyciągną większą liczbę osób.

Dobrze wybierz prowadzącego

Webinary powinny być prowadzone przez osobę, która potrafi mówić do klientów i posiada wiedzę na temat, który będziesz chciał poruszać, dlatego dobrze wybierz prowadzącego. Pomyśl, kto w Twojej firmie będzie najlepszą osobą do prowadzenia webinarów. Porozmawiajcie. Przeprowadźcie spotkanie testowe. Potem poproś kilku pracowników, aby wyrazili swoją opinię na temat spotkania i wskazali, co jeszcze można poprawić. Potem możesz zaplanować pierwszy webinar i sprawdzić, jak działa dla Twojej firmy taka forma promocji. Wykorzystaj narzędzia, o których pisałam powyżej. Dopiero po kilku spotkaniach będziesz wiedzieć, jak to zadziałało na Twoich klientów. Pamiętaj, żeby wybrać naprawdę dobry temat i wcześniej wysłać ankietę do odbiorców z pytaniem, czy chcieliby wziąć udział w podobnym spotkaniu oraz jakie tematy ich interesują.

Webinary to narzędzia marketingu, które z pewnością pomogą Ci w wielu aspektach dobrego prowadzenia firmy.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak prowadzić własną firmę

Jak prowadzić własną firmę - część kolejna, a dokładnie jak stopniowo przyzwyczaić klienta do kupowania? (więcej…)

Zamknij