cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Nowoczesne techniki sprzedaży

Wyobraź sobie, jak by to było, gdybyś miał grupę ludzi, którzy za Ciebie pozyskują klientów i sprzedają Twoje produkty czy usługi. Czy nie jest to idealny sposób?

Tak mogą wyglądać nowoczesne techniki sprzedaży, jakimi są programy partnerskie. Mogą się okazać dla Ciebie strzałem w dziesiątkę! Zastanówmy się, co musisz zrobić i jak działa program partnerski?

Do programu partnerskiego zapraszasz grupę osób najczęściej mniejszych przedsiębiorców, którzy są honorowani prowizją za sprzedaż Twoich produktów.

To bardzo dobra forma sprzedaży pod warunkiem, że jest zorganizowana i masz konkretny system, dzięki któremu możesz zarządzać współpracą z partnerami.

Programy partnerskie to nowoczesna technika sprzedaży, która może pomóc Ci pozyskiwać klientów bez Twojego udziału.

 Co powinieneś zrobić, aby program partnerski przyniósł Ci oczekiwane efekty?

  1. Znajdź odpowiedź na pytanie: kim jest idealny partner dla Ciebie?

  2. Stwórz listę kategorii organizacji.

  3. Stwórz listę konkretnych organizacji i osób, które do nich należą, zacznij od swoich znajomych, firm, które już znasz.

  4. Zwróć się do nich z propozycją spotkania i przygotuj pisemny opis propozycji partnerstwa.

  5. Spotkaj się z potencjalnymi partnerami i wspólnie wypracuj szczegóły.

  6. Stwórz system partnerski, który będzie zawierał ofertę, umowę partnerską, materiały marketingowe, które możesz przekazać partnerom, aplikację on-line, która pozwoli automatycznie podliczać prowizje dla partnerów.

O czym jeszcze musisz pamiętać, jeżeli zdecydujesz się na tę technikę sprzedaży?

Potrzebne jest stworzenie regulaminu programu partnerskiego, umowy partnerskiej oraz zasad współpracy z podmiotami zewnętrznymi, żeby każdy wiedział, na czym polega współpraca oraz jakie są jego obowiązki oraz prawa.

Warto dopilnować również, aby w programie brały udział te podmioty, które kierują się podobnymi wartościami, co Ty (w ten sposób unikniesz wielu problemów).

Istotne jest to, żeby usystematyzować proces kontaktowania się z partnerami, odzywać się do nich regularnie z pytaniami, zorganizować dla nich szkolenia, w jaki sposób powinni promować Twój produkt oraz udostępnić im odpowiednie materiały marketingowe, aby mieli gotowy system pracy z Twoim produktem.

Im bardziej ułatwisz partnerom pracę z Tobą tym uzyskasz większe efekty.

 Teraz już znasz kolejną nowoczesną technikę sprzedaży.  Zapamiętaj, że dobrze działający program partnerski może Ci przynosić regularnie klientów i stać się jednym z Twoich najważniejszych źródeł przychodu, pod warunkiem, że go dobrze przygotujesz.

Jeśli masz jeszcze wątpliwości jak to robić i czujesz, że ten artykuł Ci pomógł. Potrzebujesz wsparcia osoby z doświadczeniem marketingowym, która pomoże Ci poprawić sprzedaż w Twojej firmie, to wejdź na tę stronę i zapisz się na bezpłatne konsultacje. Sprawdź, jakie programy oferuję dla przedsiębiorców.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak podnieść sprzedaż?

Spójrz na transakcję zakupu Twojego produktu czy usługi z punktu widzenia klienta. Czy ważne są dla Ciebie korzyści i oferowane...

Zamknij