Najtrudniejsze dla początkujących przedsiębiorców, czyli o pladze Strażaków

Gdy przyglądam się różnym osobom prowadzącym własne działalności to obserwuję fenomenalną wręcz plagę Strażaków. Taki Strażak przychodzi do firmy, siada przed biurkiem i odpala skrzynkę pocztową. A tu pożar za pożarem. Ten odzywa się, bo czegoś nie dostał, tamten prosi o coś, inny narzeka, że nie może rozpocząć projektu, bo nie otrzymał materiałów, a oprócz […]

Opublikowane w Webinar, Własny biznes |

 Otagowane , |

Przychód to nie to samo co zysk

Czy nie chciałbyś zarobić pierwszego miliona? Albo chociaż na początek 300 tysięcy… To już całkiem niezła kwota jak na początek. Niestety wielu początkujących przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z faktu, że z 300 tysięcy pozostanie im prawdopodobnie 60 tysięcy… jak dobrze pójdzie, jeśli założysz zyskowność przedsięwzięcia na poziomie 20%, od tego musisz jeszcze odjąć 18% […]

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane |

Przede wszystkim musisz generować wartość dla klientów

Któregoś dnia szef go tak wkurzył, że powiedział sobie. Dość tego, odchodzę, założę własny biznes i będę wreszcie wolny! I tak Marek postanowił porzucić niewolniczą pracę na etacie w korporacji i założyć własny biznes w dziedzinie na której się znał, finansach. Założył jedno z wielu biur księgowych, gdzie początkowo miał problem z pozyskaniem nowych klientów, […]

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , |

80/20 w marketingu

Robienie marketingu w biznesie jest jak praca w laboratorium szalonego naukowca. Wyznaczasz mierzalny cel eksperymentu, zbierasz potrzebne dane, materiały, robisz plan, realizujesz plan, a następnie sprawdzasz efekty i weryfikujesz działania. Najlepiej jeśli z pasją będziesz testować kolejne metody i ze 100% znajdziesz 20% najlepiej działających,a potem będziesz je stale ulepszać. Ludzie, którzy otwierają własne biznesy […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , |