cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

co to jest plan marketingowy

Strategie marketingowe cz.1

Każdy z nas wie, że marketing to nazwa, logo, reklama, plany rozwoju firmy, itp. Strategii marketingowych jest mnóstwo. Chciałabym dziś skupić się na marketingu partyzanckim. W tym i kolejnym artykule skupię się na zaprezentowaniu Tobie cech tej strategii, abyś miał świadomość jakie korzyści płyną z tej formy marketingu. Źródłem, na którym chcę się oprzeć jest […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , |

Czy potrafisz stać się odkrywcą w dziedzinie marketingu i sprzedaży?

Gdyby uprościć proces sprzedaży, można by ją opisać następująco: klient ma różnorodne potrzeby, Ty jako producent dóbr możesz, poprzez swój produkt zaspokoić jedną z nich, ponieważ posiadasz zasoby, których potrzebuje klient. Jeśli ma dojść do sprzedaży, konieczne jest spotkanie sprzedawcy z klientem, w określonym kontekście, sprzyjającym sprzedaży, gdy Twój klient ma wzbudzoną potrzebę zdobycia tego, […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , |

Czy potrafisz zdobyć zaufanie klienta?

Jak często Ci się zdarza zaufać komuś od pierwszego wejrzenia. Jakoś tak mu dobrze z oczu patrzy, więc kupię od niego te perfumy, gdy mnie zaczepia na ulicy, albo ekspedientka w sklepie mówi, że bardzo Ci do twarzy w nowym stroju, więc nawet nie spoglądasz w lustro, tylko od razu kupujesz i jeszcze, gdy doradca […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , |