cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

obsługa klienta

Prawidłowa obsługa klienta

  Dzisiaj chce powiedzieć o prawidłowej obsłudze klienta. Przemyślany system obsługi klienta pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu. Oglądają wideo dowiesz się co może Cię czekać jeśli obsługa klient nie do końca jest przemyślana ;-) Zachęcam Cię do zrobienia dwóch rzeczy. Po pierwsze stwórz szablon ofert, żebyś wiedział jakie masz ceny, co oferujesz. Po drugie rozpisz […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , , |

Czy dajesz się łatwo zdołować, czyli jak radzić sobie z reklamacjami?

Kilka lat temu miałam przyjemność pracować w branży reklamowej. Miałam klienta – duży bank, który zlecił mi zorganizowanie połączonej z koncertem imprezy firmowej dla pracowników. Moim zadaniem było zapewnienie, aby część rozrywkowo artystyczna przebiegła sprawnie i spowodowała, że uczestnicy będą się świetnie bawić. Mieliśmy gwiazdę, więc początek przebiegł doskonale. Gwiazda zazwyczaj się sama obroni. Po koncercie […]

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane , , , , |