cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

plan rozwoju firmy

Segmentacja rynku docelowego

Jeśli nie wiesz do kogo kierujesz swój produkt, to tak jakbyś strzelał z łuku do nie wiedząc, gdzie znajduje się tarcza. Ponosisz ryzyko, że nie trafisz i nie oszukujmy się, nie wiedząc, gdzie jest cel, strzał w dziesiątkę jest bardzo, ale to bardzo mało prawdopodobny. Określenie segmentu rynku docelowego, czyli grupy osób, do której ma […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego celem było wykorzystanie tego, czego nauczył się na studiach i przy okazji realizacja planu: “chcę mieć własną firmę”. To był jego nadrzędny cel. Założył ją i zaczął sprzedawać. Oczywiście na początku było bardzo trudno. Klienci […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak stworzyć strategię marketingową?

Dobrą strategię marketingową należy przygotować na bazie dobrej diagnozy. Oto zestaw wskazówek, jak można to zrobić: Zastanów się, gdzie teraz jesteś, jak wygląda Twój biznes i jak się to ma do Twojego biznesplanu, który tworzyłaś na początku prowadzenia biznesu, jeśli nie masz biznesplanu, to zastanów się gdzie chciałabyś być teraz i w jaki sposób się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Zapraszam na webcast

Opublikowane w Webinar |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , |