cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

planowanie w firmie

Jakie pytania powinieneś zadać?

Mogłoby się wydawać, że rynek szkoleniowy oferuje mnóstwo szkoleń i gotowych rozwiązań, a zwłaszcza ten, który proponuje edukację dla przedsiębiorców. Wystarczy rozejrzeć się dookoła, żeby znaleźć szkolenia typu „7 niezawodnych technik sprzedaży” i tak dalej. Jednak coś sprawia, że statystyki pozostają bez zmian. 96% firm, jest zamykanych w ciągu pierwszych 10 lat działalności. To oznacza, […]

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane , , , , |

Nie potrzebujesz strony?

Od początku powstania internetu tak wiele się zmieniło. Firmy inwestowały dziesiątki tysięcy w nowe, super, full-wypas serwisy internetowe. Ostatnie 12 miesięcy przyniosło jeszcze więcej zmian w sposobie pozyskiwania klientów. Dosłownie w ostatnim czasie dowiedziałam się, że koniec z rozbudowanymi serwisami. Nie musisz już wydawać mnóstwo pieniędzy na to, żeby zbierać listę. (więcej…)

Opublikowane w Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , |

Tworzenie, wizji, misji i celów w Twojej firmie – fragment książki Up Marketing

Zanim podejmiesz się pracy nad budowaniem strategii marketingowej warto przyjrzeć się swojej wizji, misji oraz celom, jak również postawić diagnozę. Bez tego nie możesz przygotować sposobu dojścia z punktu A – tu gdzie jesteś, do punktu B – tam, gdzie chcesz dotrzeć, ponieważ brakuje ci podstawowych danych. Takie podejście pomaga ustrukturyzować działania i poukładać myśli, […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , , |

Czy potrafisz stać się odkrywcą w dziedzinie marketingu i sprzedaży?

Gdyby uprościć proces sprzedaży, można by ją opisać następująco: klient ma różnorodne potrzeby, Ty jako producent dóbr możesz, poprzez swój produkt zaspokoić jedną z nich, ponieważ posiadasz zasoby, których potrzebuje klient. Jeśli ma dojść do sprzedaży, konieczne jest spotkanie sprzedawcy z klientem, w określonym kontekście, sprzyjającym sprzedaży, gdy Twój klient ma wzbudzoną potrzebę zdobycia tego, […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , |

Czy potrafisz zdobyć zaufanie klienta?

Jak często Ci się zdarza zaufać komuś od pierwszego wejrzenia. Jakoś tak mu dobrze z oczu patrzy, więc kupię od niego te perfumy, gdy mnie zaczepia na ulicy, albo ekspedientka w sklepie mówi, że bardzo Ci do twarzy w nowym stroju, więc nawet nie spoglądasz w lustro, tylko od razu kupujesz i jeszcze, gdy doradca […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , |

Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego celem było wykorzystanie tego, czego nauczył się na studiach i przy okazji realizacja planu: “chcę mieć własną firmę”. To był jego nadrzędny cel. Założył ją i zaczął sprzedawać. Oczywiście na początku było bardzo trudno. Klienci […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |