cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

strategia rozwoju produktu

Strategia rozwoju

Zastanawiasz się jak możesz wykorzystać portale społecznościowe w strategii rozwoju Twojej firmy? W sieci istnieje mnóstwo portali społecznościowych: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, GoldenLine. To te najpopularniejsze, jednak zastanów się, gdzie Ty i Twoja firma znajdziecie najwięcej potencjalnych klientów. Jakie portale społecznościowe możesz wykorzystać w promocji swojego serwisu? (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , , |

Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego celem było wykorzystanie tego, czego nauczył się na studiach i przy okazji realizacja planu: “chcę mieć własną firmę”. To był jego nadrzędny cel. Założył ją i zaczął sprzedawać. Oczywiście na początku było bardzo trudno. Klienci […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak stworzyć strategię marketingową?

Dobrą strategię marketingową należy przygotować na bazie dobrej diagnozy. Oto zestaw wskazówek, jak można to zrobić: Zastanów się, gdzie teraz jesteś, jak wygląda Twój biznes i jak się to ma do Twojego biznesplanu, który tworzyłaś na początku prowadzenia biznesu, jeśli nie masz biznesplanu, to zastanów się gdzie chciałabyś być teraz i w jaki sposób się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Rozmawiałam z przyjacielem…

Rozmawiałam z moim przyjacielem, który działa w branży szkoleniowej i e-marketingowej już od wielu lat i powiedział mi coś ważnego. Gdy ludzie zastanawiają się na czym powinni się maksymalnie skoncentrować, często stale szukają nowych metod, sposobów, kreują nowe produkty, wdrażają nowe metody sprzedażowe. Natomiast czasem najlepiej jest zadać sobie dwa podstawowe pytania: Jaki produkt do […]

Opublikowane w Coaching indywidualny |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Jeśli chcesz skutecznie tworzyć nowe produkty i sprzedawać – zmień perspektywę

Chciałabym Ci przedstawić Małgosię*, która ma firmę organizującą wesela. Gosia jest osobą świetnie zorganizowaną, zaangażowaną i z wielką radością podchodzi do swojej pracy oraz klientów. Niestety zauważyła, że sprzedaje mniej usług niż zakładała w swoim biznesplanie. W związku z tym poprosiła mnie o pomoc w znalezieniu skutecznych rozwiązań. Zaczęłam rozmowę od ustalenia z nią wizji […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , , , , , , , |