cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Rozwijaj się ze mną

Uwielbiam pomagać właścicielom firm, którzy chcą rozwijać biznes, robić to, co kochają i cieszyć się życiem. Jeśli czujesz, że myślimy podobnie, skontaktuj się ze mną.

800_4038 (Copy)

Poniżej 6 sposobów na to, aby skorzystać z mojej wiedzy i doświadczenia. Poukładałam to w kolejności od tych, które wymagają najmniejszej inwestycji do wymagających największej.

  1. Skorzystaj z wiedzy na stronie.  Napisałam prawie dwieście postów. Istnieje szansa, że jest tam odpowiedź na Twoje pytanie. Skorzystaj z wyszukiwarki na stronie głównej, po prawej, żeby znaleźć interesującą Cię wiedzę. Bezpłatny eBook, to kolejne źródło, z którego możesz skorzystać. Prowadzę też wideobloga, którego możesz obejrzeć przeglądając filmy na stronie głównej w prawej kolumnie na dole.
  2. Zapisz się na newsletter. Publikuję średnio raz w tygodniu. Piszę na temat najciekawszych strategii marketingowych, trików sprzedażowych, zasad sprzedaży relacyjnej, metod dotarcia do klienta, sposobów na zdefiniowanie grupy docelowej, metod skutecznego okreslania celów w firmie, powodów dla których biznes może nie przynosić takich przychodów jak byś chciał i metod na pracę mentalną, pozwalającą lepiej rozwinąć skrzydła. Poprzez zapisanie się na newsletter, otrzymasz ode mnie informacje o ostatnich postach i wideo prosto do swojej skrzynki mailowej.
  3. Kup książkę. W 2014 napisałam i wydałam książkę Up Marketing. Wprowadź firmę na wyższy poziom. Zawiera ona case study, wraz z instrukcją jak stworzyć strategię marketingową dla małego biznesu. Możesz ją znaleźć w sklepie u mojego wydawcy.
  4. Weź udział w warsztatach. Organizuję co jakiś czas warsztaty otwarte dla właścicieli biznesu, podczas których możesz: poznać skuteczne metody pozyskiwania nowych klientów, odbyć trening mentalny dla przedsiębiorców, poznać mnie osobiście, porozmawiać ze mną i zadać mi bezpośrednio pytania, dotyczące swojego biznesu. Oferty warsztatów możesz znaleźć w sklepie.
  5. Zatrudnij mnie jako trenera w swojej firmie. Prowadzę różnorodne szkolenia, warsztaty, coaching grupowy od czternastu lat. Współpracowałam z setkami firm, pomagając im w tworzeniu kampanii marketingowych oraz rozwijaniu biznesu i tworzeniu strategii marketingowej. Szkoliłam pracowników własnych oraz w firmach zewnętrznych. Jeśli organizujesz konferencję i potrzebujesz eksperta lub potrzebujesz przeszkolić swoich pracowników, skontaktuj się z moim biurem i napisz maila.
  6. Zatrudnij mnie jako swojego osobistego coacha. Kocham osobistą pracę z klientami, uwielbiam pomagać im w rozwijaniu biznesu i zwiększaniu swojego potencjału. Tym zajmuję się najczęściej, ponieważ nic nie daje tak dużej skuteczności, jak regularny coaching i mentoring, zawarty w programach, jakie oferuję. Jeśli czujesz, że praca indywidualna jest dla Ciebie, umów sie najpierw na bezpłatną konsultację, korzystając z kalendarza.

Natomiast jeśli masz inny pomysł, niż te, które są powyżej, napisz do nas maila. Skontaktujemy się z Tobą, żeby omówić szczegóły.