cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Rozwijaj się z nami

Poniżej 6 sposobów na to, aby skorzystać z naszej wiedzy i doświadczenia. Jest to poukładane w kolejności od tych sposobów, które wymagają najmniejszej inwestycji do wymagających największej.

  1. Skorzystaj z wiedzy na stronie.  Znajdziesz tu prawie dwieście postów. Istnieje szansa, że jest tam odpowiedź na Twoje pytanie. Skorzystaj z wyszukiwarki na stronie głównej, po prawej, żeby znaleźć interesującą Cię wiedzę. Bezpłatny eBook, to kolejne źródło, z którego możesz skorzystać. Prowadzimy też wideobloga, którego możesz obejrzeć przeglądając filmy na stronie głównej w prawej kolumnie na dole.
  2. Zapisz się na newsletter. Piszemy na temat najciekawszych strategii marketingowych, zasad dobrego przywództwa,  sprzedaży relacyjnej, metod dotarcia do klienta, sposobów na zdefiniowanie grupy docelowej, metod skutecznego okreslania celów w firmie, powodów dla których biznes może nie przynosić takich przychodów jak byś chciał. Poprzez zapisanie się na newsletter, otrzymasz od nas  informacje o ostatnich postach i wideo prosto do swojej skrzynki mailowej.
  3. Kup książkę. W 2014 została wydana przez nas książka Up Marketing. Wprowadź firmę na wyższy poziom. Zawiera ona case study, wraz z instrukcją jak stworzyć strategię marketingową dla małego biznesu. Możesz ją znaleźć w sklepie u wydawcy.
  4. Skorzystaj z pomocy jednego z naszych ekspertów. Prowadzimy szkolenia, warsztaty, coaching grupowy od czternastu lat. Współpracowaliśmy z setkami firm, pomagając im w tworzeniu kampanii marketingowych oraz rozwijaniu umiejętności przywódczych. Szkolimy pracowników własnych oraz w firmach zewnętrznych. Jeśli organizujesz konferencję i potrzebujesz eksperta lub potrzebujesz przeszkolić swoich pracowników, skontaktuj się z biurem i napisz maila.

Natomiast jeśli masz inny pomysł, niż te, które są powyżej, napisz do nas maila. Skontaktujemy się z Tobą, żeby omówić szczegóły.