- Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę (nazywanej dalej w regulaminie „Sprzedawcą”):
LDGroup Krogulcza 36
40-681 Katowice
POLANDNIP: 6443427338
tel. +48 600-473-533
email: poczta@strategiarozwojufirmy.pl
Sprzedawca zarejestrowany jest w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6443427338. - Składając zamówienie Klient zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę.
- Dane osobowe umieszczone są w bazie danych i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sprzedawcy, zgodnie z polityką prywatności.
- Sprzedawca nie przetwarza danych związanych z kartami kredytowymi. Dane te są pobierane i przetwarzane bezpośrednio przez firmy realizujące płatność dla Sprzedawcy, na oddzielnych, zabezpieczonych bezpiecznym szyfrem, stronach.
- Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.
- Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
- Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów kiedy przeprowadzane są konserwacje serwisu.
- W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedawca niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Do każdego zamówienia sprzedawca wystawia faktury VAT.
- Zamówione towary są wysyłane są do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej i kuriera.
- Koszty przesyłki zależą od sposobu płatności i wartości zamówienia i obliczane są indywidualnie na stronie z zamówieniem. Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający, z wyjątkiem zamówień przy których koszt wysyłki na podanej stronie zostanie obniżony do 0 zł.
- Zapłata za towar i przesyłkę może być uiszczana przelewem na wskazane na stronie zamówienia konto bankowe, za pośrednictwem jednego z systemów płatności on-line lub przy odbiorze przesyłki.
- Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy przewozowej.
- Kupujący udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego z firmą przewozową (Poczta Polska S.A.) w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionych produktów.
- Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni i zależy od wyboru dostawcy i od tego, czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. Zazwyczaj czas ten wynosi do 1-3 dni.
- Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
- W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
- Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sprzedawcą. Reklamacje uwzględniane są wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
- Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie był używany, kopiowany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym (dlatego prosimy podać dokładny numer konta). Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.
- Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. Należy wtedy skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Oferta jest ważna na terenie Polski oraz jeśli jest możliwość wyboru innego kraju, również za granicą.
W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.
StrategiaRozwojuFirmy.pl