80/20 w marketingu
Robienie marketingu w biznesie jest jak praca w laboratorium szalonego naukowca. Wyznaczasz mierzalny cel eksperymentu, zbierasz potrzebne dane, materiały, robisz plan, realizujesz plan, a następnie sprawdzasz efekty i weryfikujesz działania. Najlepiej jeśli z pasją będziesz testować kolejne metody i ze 100% znajdziesz 20% najlepiej działających,a potem będziesz je stale ulepszać.
Ludzie, którzy otwierają własne biznesy rzadko zdają sobie sprawę z faktu, że 80% ich działań marketingowych nie będzie działać tak jak oni sobie to wyobrażają.
Prowadzenie własnego biznesu wymaga od nas ciągłego doskonalenia tego co robimy. Wielu przedsiębiorców nie potrafi zakończyć projektów, które rozpoczęli przez przesadne dążenie do perfekcjonizmu. Planują tygodniami czy nawet miesiącami, hamują start projektu, ponieważ nie spełnia on ich wygórowanych oczekiwań, przez co opóźniają możliwość przetestowania działania/produktu i w efekcie zarabiają mniej.
Spójrz jak działa Microsoft. Co jakiś czas wypuszcza nowe wersje Windowsa, które działają, ale nie są perfekcyjne, średnio raz na kilka tygodni pojawia się update Twojej wersji programu, który nieznośnie wyłącza Ci komputer w najmniej odpowiednim momencie. To jest właśnie ulepszanie Windowsa, zatykanie luk w systemie.
Czy nie warto czasami przyjrzeć się temu co robią najlepsi i zacząć myśleć podobnie?
Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.
Nie ma jeszcze komentarzy.