cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

7 kroków do silnej marki osobistej

Postanowiłam wraz z Anna Nitkiewicz- Jankowską, która jest ekspertem od marki osobistej, przygotować niesamowity materiał, który pomoże Ci w budowaniu strategii marketingowej.

Poprosiłam Annę, aby podzieliła się wiedzą na temat budowania marki osobistej. Ja dodałam od siebie w jaki sposób pracować z emocjami, co w połączeniu z informacjami Anny tworzy wyjątkowy produkt.

W tym wideo dowiesz się co dla Ciebie przygotowałyśmy. Po pierwsze dowiesz się, dlaczego warto zająć się jednocześnie marką osobistą i swoją inteligencją emocjonalną.

Zapraszam Cię do zapoznania się z powyższym wideo.


– Aniu opowiedz nieco więcej na temat tego, w jaki sposób budowanie marki osobistej może wspierać i być solidną „nogą” dla dalszego budowania biznesu?

– Marka osobista jest pozwala nam otwierać te drzwi, które są zamknięte. Jest ona nasza i mówi o tym jacy jesteśmy i jak działamy. Dlatego jeśli nie jest ona spójna z naszymi wartościami, jest nieszczera, odbiorca bardzo szybko to weryfikuje. Marka osobista jest rzeczą, która powinna być zbudowana od początku do końca według pewnego schematu, po to, aby żaden element nam nie umknął.

– Co według Ciebie powinniśmy jako przedsiębiorcy zrobić w pierwszej kolejności? Czy najpierw powinna to być budowa marki osobistej, czy strategii dla biznesu?

– Wydaje mi się, że trzeba to robić jednocześnie, ponieważ często narzędzia marketingowe są tymi samymi, które można wykorzystać przy budowaniu marki.

– Aniu, o czym opowiesz w tym materiale?

– Na początek zajmiemy się określeniem misji, potem omówimy elementy składające się na wizję. Wytłumaczę co to są wartości i dlaczego są bardzo ważne w całym procesie tworzenia marki. Powiem jakie ćwiczenia możesz wykonać. Omówię narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać. Zastanowimy się nad strategią działania, etapami, które są konieczne, do tego by zbudować silną markę osobistą.

– Dziękuję Aniu. Ja w tym materiale omówię, jak zająć się sowim rozwojem emocjonalnym, który jest absolutnym fundamentem przy budowaniu marki osobistej, dlaczego jest istotny w prowadzeniu biznesu.


Ta oferta pozwoli Ci na opracowanie osobistej strategii, w której wszystkie procesy i działania będą uporządkowane oraz spójne z tym, co tak naprawdę chcesz osiągnąć. Dlatego poznaj już dziś narzędzia, które pomogą Ci wpleść Twoją markę nie tylko w komunikat marketingowy, ale również inne działania.

Zapraszam Cię do zapoznania się z czterema pakietami na stronie: http://strategiarozwojufirmy.pl/sklep/

Zbuduj fundament swojej marki, który wzniesie Cię i Twoją firmę na wyżyny!

Comments

comments

 , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
motywowanie pracowników
Motywowanie pracowników

Prędzej czy później każdy przedsiębiorca mierzyć musi się z motywowaniem pracowników. Pojęcie to ma wiele definicji. Najczęściej określana jest jako...

Zamknij