13 kroków, aby Facebook przynosił efekty, cz. 2.
Tydzień temu poznałeś 5 pierwszych kroków, aby Facebook przynosił efekty. Jeśli chcesz zapoznać się z poprzednim artykułem kliknij tutaj. Dziś zapraszam Cię do zapoznania się z kolejną częścią przydatnych wskazówek.
- Wydarzenia na Facebooku są bardzo dużym ułatwieniem w promowaniu swoich nowych produktów, warsztatów, wystąpień. Tworząc wydarzenie wpisuj wszystkie niezbędne dane, takie jak: data i godzina wydarzenia, opis wydarzenia oraz tytuł, który powinien być krótki i przyciągający uwagę. Facebook przypomni Ci również, aby dodać link do Twojej strony, gdzie można kupić bilety. A co najważniejsze – możesz zapraszać swoich znajomych, aby zainteresowali się wydarzeniem, a dzięki temu ważny komunikat z nim związany będzie przeczytany.
- Co myślisz o osobach mających na swoim fan page’u 10 polubień? A co myślisz, jeśli widzisz 800, 1000 like’ów? Dokładnie tak, większe zaufanie zyska osoba mająca większa ilość like’ów na fanpage’u. Facebook stworzył opcję, która umożliwia zapraszanie do polubienia strony, możesz to wykorzystać w momencie, kiedy zauważysz, że ktoś na przykład polubił wrzucone zdjęcie, opis. Kontroluj czy osoby lajkujące Twoje posty są już w gronie Twoich obserwatorów czy jeszcze nie. Wystarczy kliknąć pod postem i podejrzeć kto go zalajkował. Jeśli ktoś nie jest zainteresowany Twoją stroną wyświetli Ci się przy jego nazwisku przycisk „zaproś”. To zdecydowanie zwiększy liczbę obserwatorów Twojej strony.
- Teraz powiem Ci czego należy unikać. Użytkownicy źle odbierają, gdy ciągle coś sprzedajesz. Wrzucaj od czasu do czasu informacje, które nie są związane z reklamowaniem Twoich usług. Zaliczają się do tego cytaty, o których pisałam w punkcie 5, wklejaj zdjęcia z przygotowań do wystąpień, bądź z projektów produktów. Pokaż potencjalnym klientom, że się starasz i w pocie czoła pracujesz nad czymś co ich zainteresuje.
- Myślę, że wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy w stanie śledzić każdego postu fan page’a, który nas interesuje. Jednak Facebook jest sprytnym narzędziem i jego twórcy postanowili nam to umożliwić. W jaki sposób? Wystarczy, że klikniemy na danej stronie „Wyświetlaj najpierw”. Co jakiś czas możesz wrzucić informację dla swoich fanów, że taka opcja istnieje i pokazać im jak to zrobić. Zobacz poniżej:
To była kolejna porcja cennych kroków, które pomogą Ci rozwinąć swojego Facebooka. A już za tydzień następna dawka informacji!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o marketingu (nie tylko w sieci) – zapisz się na bezpłatną konsultację.
Nie ma jeszcze komentarzy.