cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.
Asian woman with laptop getting wet..

13 kroków, aby Facebook przynosił efekty, cz. 2.

Tydzień temu poznałeś 5 pierwszych kroków, aby Facebook przynosił efekty. Jeśli chcesz zapoznać się z poprzednim artykułem kliknij tutaj. Dziś zapraszam Cię do zapoznania się z kolejną częścią przydatnych wskazówek.

  1.       Wydarzenia na Facebooku są bardzo dużym ułatwieniem w promowaniu swoich nowych produktów, warsztatów, wystąpień. Tworząc wydarzenie wpisuj wszystkie niezbędne dane, takie jak: data i godzina wydarzenia, opis wydarzenia oraz tytuł, który powinien być krótki i przyciągający uwagę. Facebook przypomni Ci również, aby dodać link do Twojej strony, gdzie można kupić bilety. A co najważniejsze – możesz zapraszać swoich znajomych, aby zainteresowali się wydarzeniem, a dzięki temu ważny komunikat z nim związany będzie przeczytany.
  2.       Co myślisz o osobach mających na swoim fan page’u 10 polubień? A co myślisz, jeśli widzisz 800, 1000 like’ów? Dokładnie tak, większe zaufanie zyska osoba mająca większa ilość like’ów na fanpage’u. Facebook stworzył opcję, która umożliwia zapraszanie do polubienia strony, możesz to wykorzystać w momencie, kiedy zauważysz, że ktoś na przykład polubił wrzucone zdjęcie, opis. Kontroluj czy osoby lajkujące Twoje posty są już w gronie Twoich obserwatorów czy jeszcze nie. Wystarczy kliknąć pod postem i podejrzeć kto go zalajkował. Jeśli ktoś nie jest zainteresowany Twoją stroną wyświetli Ci się przy jego nazwisku przycisk „zaproś”. To zdecydowanie zwiększy liczbę obserwatorów Twojej strony.
  3.       Teraz powiem Ci czego należy unikać. Użytkownicy źle odbierają, gdy ciągle coś sprzedajesz. Wrzucaj od czasu do czasu informacje, które nie są związane z reklamowaniem Twoich usług. Zaliczają się do tego cytaty, o których pisałam w punkcie 5, wklejaj zdjęcia z przygotowań do wystąpień, bądź z projektów produktów. Pokaż potencjalnym klientom, że się starasz i w pocie czoła pracujesz nad czymś co ich zainteresuje.
  4.       Myślę, że wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jesteśmy w stanie śledzić każdego postu fan page’a, który nas interesuje. Jednak Facebook jest sprytnym narzędziem i jego twórcy postanowili nam to umożliwić. W jaki sposób? Wystarczy, że klikniemy na danej stronie „Wyświetlaj najpierw”. Co jakiś czas możesz wrzucić informację dla swoich fanów, że taka opcja istnieje i pokazać im jak to zrobić. Zobacz poniżej:

facebook

To była kolejna porcja cennych kroków, które pomogą Ci rozwinąć swojego Facebooka. A już za tydzień następna dawka informacji!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o marketingu (nie tylko w sieci) – zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Closeup of a happy young businesswoman lying on sofa and using laptop
13 kroków, aby Facebook przynosił efekty, cz. 1.

Sporo biznesów, którzy prowadzą działalność usługową potrzebuje nowoczesnych form dotarcia do potencjalnych klientów. Social marketing jest jednym z kanałów umożliwiających...

Zamknij