Efekt “wow” u klienta
Drugą obok ulotek i materiałów drukowanych, metodą poza internetową zwiększania sprzedaży w firmie jest nic innego jak komunikacja bezpośrednia z klientem. Każdy przedsiębiorca bez wątpienia zdaje sobie sprawę jak istotne jest komunikowanie się z klientem, jednak nie każdy wie jak, mówiąc kolokwialnie to zagadnienie ugryźć.
Budowanie relacji i podstawowa zasada skutecznej sprzedaży i marketingu. Jeśli nie potrafisz budować relacji lepiej zmień to natychmiast lub od razu zrezygnuj z prowadzenia własnej firmy. Jeśli potrafisz pozyskiwać zaufanie klientów i zaprzyjaźniać się z nimi, wtedy Wasze relacje biznesowe będą przyjemniejsze, a ponadto Twój klient będzie od Ciebie kupował, bo Cię lubi i Ci ufa. Wtedy prowadzenie biznesu stanie się dla Ciebie czystą przyjemnością. Jak zatem wywołać efekt „wow” u klienta? Podsuwam Ci tutaj kilka przydatnych wskazówek. Przyślij klientce kwiaty po wykonaniu zlecenia albo klientowi ciekawy album, nawiązujący do zainteresowań, o których Ci opowiadał. Wyślij klientowi kartkę pocztową, która będzie zawierała ciekawy motywujący cytat. Zorganizuj od czasu do czasu spotkanie i zaproś na nie swoich klientów. Napisz eBooka i wyślij go swoim klientom, aby mogli go wykorzystać w swojej firmie. Kup bon do kina, który klient będzie mógł wykorzystać i pójść ze swoim partnerem na ulubiony film. Jeśli sprzedajesz, rób to wtedy, gdy już zbudowałeś relacje z klientem, gdy zdobyłeś jego zaufanie i osoba ta jest zdecydowana na produkt.
Nastawiaj się na budowanie długotrwałych relacji. To jest podstawa! Będąc cierpliwym i skrupulatny w tym działaniu łatwo pozyskasz oczekiwane zaufanie, a co za tym idzie, osiągniesz swój cel.
Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.
Nie ma jeszcze komentarzy.