cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Plan rozwoju firmy

Czy myślałeś o tym, żeby zmienić albo odświeżyć Twój plan rozwoju firmy? Jeśli tak, to czy wziąłeś pod uwagę webinary?

 Webinary to ostatnio jedna z bardziej popularnych form popularyzowania produktów w Internecie. Korzystają z nich najwięksi fachowcy w dziedzinie marketingu. Jeżeli tylko zdecydowałeś się na wykorzystywanie strategii edukacji klientów, zacznij organizować spotkania on-line. Pomyśl teraz, w jaki sposób możesz wykorzystać webinary w promocji swojej firmy? Możesz je organizować, korzystając z różnych narzędzi. Małe (do 10 osób) możesz aranżować za pośrednictwem Google Hangout, który masz podłączony do e-maila na skrzynce Gmail.com, lub Skype’a – narzędzia, dzięki któremu możesz nie tylko swobodnie porozumiewać się z pojedynczymi klientami, ale również organizować grupowe konferencje. Jeśli przewidujesz większą grupę, możesz wykorzystać freeconferencing.com lub gotomeeting.com, przy czym to drugie narzędzie wymaga pewnych nakładów finansowych. Dokładne instrukcje, jak używać tych narzędzi, znajdziesz na stronach producenta. Jeśli wykorzystasz webinary w promocji swoich produktów, możesz dotrzeć do zdecydowanie większej grupy decelowej i zbudować z relację z odbiorcami.

Wielu specjalistów w swoich dziedzinach lubi od czasu do czasu zaprosić na webinar innych specjalistów, z dziedzin, które mogą być również interesujące dla klientów. Ci, którzy nie są specjalistami, ciągle zapraszają innych, kreując w ten sposób ciekawe kanały na YouTube. Zastanów się, jak chcesz to zorganizować w swojej firmie. Z kim możesz przeprowadzić rozmowę, aby stworzyć ciekawy webinar dla potencjalnych klientów? Przeprowadź ankietę wśród swoich klientów i zapytaj, kogo chcieliby posłuchać na webinarze. Porozmawiaj ze swoim działem marketingu lub z osobami, z którymi pracujesz nad sprzedażą, i zdecydujcie, kogo będziecie chcieli zaprosić. Następnie przygotujcie e-maila, w którym wyjaśnicie ideę oraz wymienicie korzyści, które może uzyskać dana osoba dzięki udziale w webinarze. Jeśli zaczniesz zapraszać na spotkania ciekawe osobowości, Twoje spotkania staną się jeszcze ciekawsze i przyciągną większą liczbę osób.

Warto urozmaicić plan rozwoju firmy i pokazać konkurencji na co Cię i Twoją firmę stać!

Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategia rozwoju produktu

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad strategia rozwoju produktu, marki? (więcej…)

Zamknij