cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

budowanie strategii marketingowej

Strategia rozwoju produktu

Zasada numer 6 to Kultowe marki są powszechne. Powszechny tzn. dotyczący wszystkich. Segmentowanie klientów nie jest przydatne przy budowaniu trwałych relacji z klientami. Przyjrzyjmy się dziś temu elementowi strategii rozwoju firmy. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , |

Jak zbudować wartość swojej marki?

To jak odbieramy daną markę i produkt wynika z wielu czynników, które dopiero po połączeniu dają całość – wizerunek. To poczucie u klienta, że spełni swoje zachcianki lub nie, że postąpi rozsądnie i odpowiedzialnie kupując dany produkt, albo nie, czy popełni lub nie popełni błędu podczas zakupu, że jego rodzina i znajomi będą go lub […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , |