cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

budowanie strategii marketingowej

Strategie marketingowe cz.2

Dziś kolejna – zapowiadana część mówiąca o charakterystyce marketingu partyzanckiego. Strategie marketingowe  -każda z nich jest inna i jeśli chcesz mieć świadomość, która z nich jest dla Twojej firmy najlepsza. Tak jak ostatnio będę opierać się na książce Jaya Conrada Levinson’a  pt. „Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy”. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching indywidualny, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Strategie marketingowe cz.1

Każdy z nas wie, że marketing to nazwa, logo, reklama, plany rozwoju firmy, itp. Strategii marketingowych jest mnóstwo. Chciałabym dziś skupić się na marketingu partyzanckim. W tym i kolejnym artykule skupię się na zaprezentowaniu Tobie cech tej strategii, abyś miał świadomość jakie korzyści płyną z tej formy marketingu. Źródłem, na którym chcę się oprzeć jest […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , |

Elementy planu marketingowego

Dziś przyjrzymy się pierwszej zasadzie budowania świadomości kultowej marki, czyli: Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich. Zacznijmy od tego, że człowiek jest osobą, która jest uzależniona od komunikacji, dlatego też chce należeć do pewnej społeczności, jednak nie byle jakiej… Musi to być społeczność, która ma pewne elementy, które ją łączą. Np. […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Elementy strategii marketingowej

Przed nami ostatnia, 7 zasada twórców kultowych marek, mianowicie: Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów. Można tę regułę potraktować jak kolejny element strategii marketingowej. (więcej…)

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |