cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Strategia rozwoju produktu

Photoxpress_2097763_smallZasada numer 6 to Kultowe marki są powszechne. Powszechny tzn. dotyczący wszystkich. Segmentowanie klientów nie jest przydatne przy budowaniu trwałych relacji z klientami. Przyjrzyjmy się dziś temu elementowi strategii rozwoju firmy.

Kultowe marki są niezwykle otwarte i powszechne. Właściwie słowa takie jak „wyłączność” i „targetowanie” nawet nie istnieją w słowniku ich twórców. Czy dalej Cię dziwi, że klientami kultowych marek są ludzie w wieku od 8 do 80 lat? Nie powinieneś się dziwić. Kultowe marki spełniają marzenia, które są ponadczasowe i istnieją ponad podziałami wiekowymi.[1]

Zastanów się kiedy ostatnio wysłuchałeś sugestii swoich klientów i zrealizowałeś ich marzenia? Dzięki temu relacje między wami staną się pozytywniejsze i trwalsze.

Kolejna  ważną kwestią, która wpływa na powszechność marki jest reklama.
Pamiętaj, ze reklamy kultowych marek nieustannie wzmacniają wrażenie, że każdy kupujący jest zawsze mile widziany.[2]

Na końcu zastanów się  jaki sposób mógłbyś lepiej dostosować swój produkt lub usługę do klientów, aby Twoja strategia rozwoju firmy mogła stać się sukcesem.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.


[1] M.W. Ragas, B. J. Bueno, Potęga kultowej marki, s. 147.

[2] M.W. Ragas, B. J. Bueno, Potęga kultowej marki, s. 159.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategia marketingowa

Do elementów strategii marketingu należą zasada numer 4 i 5 wg autorów książki Potęga kultowej marki to: Słuchaj chóru i...

Zamknij