Strategia rozwoju produktu
Zasada numer 6 to Kultowe marki są powszechne. Powszechny tzn. dotyczący wszystkich. Segmentowanie klientów nie jest przydatne przy budowaniu trwałych relacji z klientami. Przyjrzyjmy się dziś temu elementowi strategii rozwoju firmy.
Kultowe marki są niezwykle otwarte i powszechne. Właściwie słowa takie jak „wyłączność” i „targetowanie” nawet nie istnieją w słowniku ich twórców. Czy dalej Cię dziwi, że klientami kultowych marek są ludzie w wieku od 8 do 80 lat? Nie powinieneś się dziwić. Kultowe marki spełniają marzenia, które są ponadczasowe i istnieją ponad podziałami wiekowymi.[1]
Zastanów się kiedy ostatnio wysłuchałeś sugestii swoich klientów i zrealizowałeś ich marzenia? Dzięki temu relacje między wami staną się pozytywniejsze i trwalsze.
Kolejna ważną kwestią, która wpływa na powszechność marki jest reklama.
Pamiętaj, ze reklamy kultowych marek nieustannie wzmacniają wrażenie, że każdy kupujący jest zawsze mile widziany.[2]
Na końcu zastanów się jaki sposób mógłbyś lepiej dostosować swój produkt lub usługę do klientów, aby Twoja strategia rozwoju firmy mogła stać się sukcesem.
Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.
[1] M.W. Ragas, B. J. Bueno, Potęga kultowej marki, s. 147.
[2] M.W. Ragas, B. J. Bueno, Potęga kultowej marki, s. 159.
Nie ma jeszcze komentarzy.