cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

nowy produkt

Strategia rozwoju produktu

Tworząc strategię rozwoju produktu musimy zastanowić się czy dana rzecz wywołuje uśmiech na twarzy klienta i czy jest w stanie dostarczyć rozrywki, w takiej mierze, jakiej oczekują kupujący. (więcej…)

Opublikowane w Coaching indywidualny, Szkolenia dla dyrektorów, Szkolenia dla menedżerów, Szkolenia dla przedsiębiorców |

 Otagowane , , |

Zbuduj otoczkę wokół produktu

Chcesz podnieść sprzedaż w Twojej firmie? Musisz zatem zwiększyć wartość postrzeganą produktu. To jeden z fundamentalnych i najważniejszych czynników, który bierze się pod uwagę tworząc nowy produkt. Poznaj pięć zasad i pytań na jakie powinieneś sobie odpowiedzieć, a  których zastosowanie  otworzy Ci drogę do osiągnięcia zamierzonego celu; Musisz zatem wiedzieć jak zwiększyć wartość postrzeganą produktu. […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , |