cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

sposoby na biznes

Komunikacja z klientem, oparta na wartościach

Podjechałam pod siedzibę HealthyFood piętnaście minut przed czasem. W samochodzie zadzwonił mój telefon. Nieznany numer z Warszawy. Postanowiłam odebrać, ponieważ miałam wrażenie, że to może być klient. – Witam, Marta Gierlińska przy telefonie. – Dzień dobry. Dzwonię z … – i tu moja rozmówczyni wymieniła nazwę bardzo popularnego banku, w którym miałam swoją kartę kredytową […]

Opublikowane w Mentoring biznesowy |

 Otagowane , |

Załatw sobie poparcie celebrytów i trendsetterów

W erze marketingu 3.0 należy postarać się o poparcie osób, które są szanowane w środowisku Twoich potencjalnych klientów. Najczęściej możemy ich znaleźć na ważnych blogach, forach lub w mediach społecznościowych, jako osoby zarządzające dużymi grupami i ważnymi stronami, które zdobyły największą popularność.Nie masz pojęcia jak zdobyć do nich kontakt? Przede wszystkim są to osoby, które […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , |

Efekt “wow” u klienta

Drugą obok ulotek i materiałów drukowanych, metodą poza internetową zwiększania sprzedaży w firmie jest nic innego jak komunikacja bezpośrednia z klientem. Każdy przedsiębiorca bez wątpienia zdaje sobie sprawę jak istotne jest komunikowanie się z klientem, jednak nie każdy wie jak, mówiąc kolokwialnie to zagadnienie ugryźć. Budowanie relacji i podstawowa zasada skutecznej sprzedaży i marketingu. Jeśli […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Własny biznes |

 Otagowane , , , |

Strategia rozwoju Twojej firmy – czyli to, co wyróżnia przedsiębiorców, którzy odnoszą sukcesy?

Tomasz, świeżo upieczony przedsiębiorca, zwykł działać pod wpływem impulsu. Postanowił założyć własny biznes, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową biżuterii. Jego celem było wykorzystanie tego, czego nauczył się na studiach i przy okazji realizacja planu: “chcę mieć własną firmę”. To był jego nadrzędny cel. Założył ją i zaczął sprzedawać. Oczywiście na początku było bardzo trudno. Klienci […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak stworzyć strategię marketingową?

Dobrą strategię marketingową należy przygotować na bazie dobrej diagnozy. Oto zestaw wskazówek, jak można to zrobić: Zastanów się, gdzie teraz jesteś, jak wygląda Twój biznes i jak się to ma do Twojego biznesplanu, który tworzyłaś na początku prowadzenia biznesu, jeśli nie masz biznesplanu, to zastanów się gdzie chciałabyś być teraz i w jaki sposób się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Zapraszam na webcast

Opublikowane w Webinar |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , |