cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

planowanie w firmie

Czym tak naprawdę jest marka osobista?

Mam dla Ciebie niespodziankę. Poniższy artykuł gościnny napisała Anna Nitkiewicz-Jankowska – ekspert w dziedzinie budowania marki osobistej. Zapraszam Cię do lektury ;-) Czym tak naprawdę jest marka osobista pani Aniu? To pytanie słyszałam setki a może nawet tysiące razy. O czym to świadczy? Wielu z nas tak naprawdę, nie wie dokładnie czym jest marka osobista. […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching indywidualny, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Jak prowadzić własną firmę?

Jak prowadzić własną firmę w dobie internetu? Zacznijmy od zadania sobie pytania czy bardziej zaufasz osobie, która po prostu twierdzi, że jest ekspertem w danej dziedzinie czy też komuś, kto pisze artykuły do czasopism, albo serwisów internetowych, prowadzi bloga, nagrywa swoje wideo i tworzy popularny kanał na YouTube? Większość osób jest bardziej skłonna zaufać osobie, […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Strategia marketingowa joint venture

Być możesz zastanawiasz się czasami jakie strategie marketingowe możesz jeszcze wykorzystać, aby zarabiać więcej w swojej firmie. Dzisiaj chcę Ci opowiedzieć o joint venture marketingowym. Jest to świetna metoda, która nie wymaga zbyt dużych nakładów finansowych, a może Ci przynieść bardzo dobre wyniki. Joint venture polega na tym, aby znaleźć partnera biznesowego, który sprzedaje swoje produkty […]

Opublikowane w Szkolenia dla przedsiębiorców, Webinar, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , |

Plan rozwoju firmy

Jeżeli chcesz zbudować plan rozwoju firmy, sprzedajesz swoje produkty, musisz wiedzieć jaka jest twoja grupa docelowa. Określenie jej jest nieodłącznym elementem działań marketingowych, a więc aby skutecznie sprzedawać, osiągać duże zyski musisz dokładnie określić kim jest Twój klient. Aby to zrobić należy podjąć następujące kroki. (więcej…)

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane , , , |

Jak osiągać sukcesy w rozwoju swojej małej firmy? 7 sprawdzonych sposobów WEBINAR

Nie jesteś zadowolony z szybkości rozwoju Twojego biznesu? Masz zbyt mało klientów? Klienci nie zamawiają tyle, ile byś oczekiwał? Rozwiąż problem, z którym boryka się wielu właścicieli firm takich jak Twoja. Podczas tego wystąpienia wyjaśnię 7 najważniejszych praw, które pozwolą Ci sprawdzić, co konkretnie możesz zmienić w firmie, aby zdobyć więcej klientów. (więcej…)

Opublikowane w Szkolenia dla przedsiębiorców, Webinar, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , |

Strategia rozwoju firmy – od czego zacząć?

Wyobraź sobie sytuację, gdy chcesz zbudować dom, ale nie masz ani wizji, ani celu jak miałby ten dom wyglądać, ile mieć pokoi, gdzie być usytuowany. Większość osób powie: nie da się tak zbudować domu! Okazuje się, że wielu przedsiębiorców zaczyna i próbuje prowadzić swój biznes bez wizji. (więcej…)

Opublikowane w Szkolenia dla firm |

 Otagowane , , , , , , , |