Planowanie w firmie
Pracując z firmami, które prowadzą swój biznes dłużej niż 2 lata, zauważyłam że jest im bardzo trudno określić z jakiego źródła mają największe przychody. Mówiąc źródło mam na myśli konkretny segment klientów. (więcej…)
Pracując z firmami, które prowadzą swój biznes dłużej niż 2 lata, zauważyłam że jest im bardzo trudno określić z jakiego źródła mają największe przychody. Mówiąc źródło mam na myśli konkretny segment klientów. (więcej…)
Otagowane doradztwo marketingowe, doradztwo strategiczne, zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie |
Zacznę od truizmu. Są dwa rodzaje przekazów marketingowych, te które są zapamiętywane i te których Twoja percepcja nie koduje. Takie, które sprzedają i te, które mają zupełnie odwrotny skutek. Czy wiesz co jest zasadniczą różnicą? PRZYCIĄGAJĄCA OBIETNICA Składa się z 3 elementów: 3xR RZECZYWISTOŚĆ + REZULTAT + RYZYKO Co to oznacza? (więcej…)
Otagowane copywriting pod sprzedaż, doradztwo marketingowe, jak podnieść sprzedaż, jak więcej sprzedawać, jak zareklamować firmę, jak zwiększyć sprzedaż, marketing copywriting, sposoby na biznes, strategia firmy przykład, strategia marketing, strategia marketingowa firmy, strategia marketingowa firmy usługowej, strategia marketingowa produktu, zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie, zwiększenie sprzedaży |
Czy nie masz wrażenia, że wszyscy toniemy w natłoku informacji? Przez internet przelewają się miliardy bitów sieczki, która próbuje się wedrzeć do Twojego mózgu. Oczywiście Twój umysł nauczył się radzić sobie z tą powodzią słów i postawił “strażników”, którzy przepuszczają tylko takie informacje, które są dla Ciebie interesujące. Po drugiej stronie siedzą jednak zdolni marketerzy, którzy […]
Otagowane copywriting pod sprzedaż, doradztwo marketingowe, jak podnieść sprzedaż, jak więcej sprzedawać, jak zareklamować firmę, jak zwiększyć sprzedaż, marketing copywriting, sposoby na biznes, strategia firmy przykład, strategia marketing, strategia marketingowa firmy, strategia marketingowa firmy usługowej, strategia marketingowa produktu, strategia marketingowa przedsiębiorstw, zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie, zwiększenie sprzedaży |
Któregoś dnia szef go tak wkurzył, że powiedział sobie. Dość tego, odchodzę, założę własny biznes i będę wreszcie wolny! I tak Marek postanowił porzucić niewolniczą pracę na etacie w korporacji i założyć własny biznes w dziedzinie na której się znał, finansach. Założył jedno z wielu biur księgowych, gdzie początkowo miał problem z pozyskaniem nowych klientów, […]
Otagowane copywriting pod sprzedaż, doradztwo marketingowe, jak podnieść sprzedaż, jak więcej sprzedawać, jak zareklamować firmę, jak zwiększyć sprzedaż, marketing copywriting, sposoby na biznes, strategia firmy przykład, strategia marketing, strategia marketingowa firmy, strategia marketingowa firmy usługowej, strategia marketingowa produktu, strategia marketingowa przedsiębiorstw, zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie, zwiększenie sprzedaży |
i 8 strategii wyjścia z impasu
Chcesz skorzystać z coachingu lub doradztwa indywidualnego? Zapisz się na bezpłatną konsultację, wysyłając maila na nasz adres poczta@strategiarozwojufirmy.pl. W mailu opisz krótko swoją sytuację i podaj dane kontaktowe. Koordynator skontaktuje się z Tobą i umówi z najbardziej odpowiednim ekspertem.
Chcesz zadzwonić do nas, skontaktuj się pod numerem +48 600 473 533.
Adres siedziby:
LDGroup Krogulcza 36
40-681 Katowice
POLAND
NIP: 6443427338
tel. +48 600-473-533
email: poczta@strategiarozwojufirmy.pl
NIP: 644 342 73 38