cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

doradztwo marketingowe

13 kroków, aby Facebook przynosił efekty, cz. 1.

Sporo biznesów, którzy prowadzą działalność usługową potrzebuje nowoczesnych form dotarcia do potencjalnych klientów. Social marketing jest jednym z kanałów umożliwiających kontakt z dużą ilością osób, jednak aby nie marnotrawić czasu i upewnić się, że zaangażowanie będzie adekwatne do efektów, warto poznać metody, które mogą to zapewnić. Istnieje wiele portali, gdzie można promować własny biznes. Jednym […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe |

 Otagowane , , |

Marketing internetowy – czyli co zrobić, by potencjalni klienci odwiedzali twojego bloga

Dziś chcę się skupić na marketingu internetowym. Opowiem o tym jak powinna wyglądać Twoja strona internetowa, aby klienci chętnie czytali bloga. Badania pokazują, że wzrok to najbardziej rozwinięty zmysł. Dlatego też warto zająć się nim na sam początek. Zwróć uwagę na jasność swojej strony internetowej. To co jest rozjaśnione, oświetlone wydaje się przyjazne i dobre oraz sprawia […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Coaching indywidualny |

 Otagowane , , |

Strategie marketingowe cz.1

Każdy z nas wie, że marketing to nazwa, logo, reklama, plany rozwoju firmy, itp. Strategii marketingowych jest mnóstwo. Chciałabym dziś skupić się na marketingu partyzanckim. W tym i kolejnym artykule skupię się na zaprezentowaniu Tobie cech tej strategii, abyś miał świadomość jakie korzyści płyną z tej formy marketingu. Źródłem, na którym chcę się oprzeć jest […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , , |

Strategia marketingowa produktu

Zaufanie jest podstawą do budowania relacji między Tobą, Twoją firmą, pracownikami a klientem. Jego celem jest budowanie długotrwałej więzi, która sprawi, że klienci będą u Ciebie kupować długo i polecać Ciebie innym. Warto zatem wykorzystać zaufanie do zbudowania na nim strategii marketingowej produktu. Jak możesz zbudować zaufanie u swoich klientów? Daj im swoją wiedzę bezpłatnie, […]

Opublikowane w Coaching biznesowy, Doradztwo marketingowe, Mentoring biznesowy |

 Otagowane , , |