cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

UWAGA, kto wie?

Zacznę od truizmu. Są dwa rodzaje przekazów marketingowych, te które są zapamiętywane i te których Twoja percepcja nie koduje. Takie, które sprzedają i te, które mają zupełnie odwrotny skutek.

Czy wiesz co jest zasadniczą różnicą?

PRZYCIĄGAJĄCA OBIETNICA

Składa się z 3 elementów:

3xR

RZECZYWISTOŚĆ + REZULTAT + RYZYKO

Co to oznacza?

1. RZECZYWISTOŚĆ – żeby zwrócić uwagę swojego klienta, powinieneś wejść w dialog wewnętrzny, który Twój klient już ze sobą prowadzi. Zacznij mówić do niego jego językiem, powiedz mu o jego problemach, a zechce Cię wysłuchać.

2. REZULTAT – Czego chce Twój klient, czego oczekuje. jak chciałby rozwiązać swój problem? Jak TY możesz mu konkretnie pomóc?

3. RYZYKO – Twój klient zwykle nie chce kupić albo nawet zainteresować się Twoją marką ponieważ chce uniknąć ryzyka. Pomyśl, jak możesz przejąć to ryzyko na siebie. Co możesz zrobić, żeby Twój klient przestał się bać utraty pieniędzy  i złego samopoczucia, związanego z poczuciem, że podjął złą decyzję.

Jednym z najlepszych pozytywnych przykładów na wykorzystanie tej metody jest hasło:

„Świeża, gorąca pizza dostarczona wprost do Twojego domu w 30 minut lub mniej — albo dostaniesz ją za darmo”

To hasło reklamowe Dominos Pizza.

Jak możesz w takim razie skonstruować hasło swojej firmy, modelując powyższy przykład?

Czekam na Twoje propozycje.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Photo credit: Lppa / Foter.com / CC BY-SA

Comments

comments

 , , , , , , , , , , , , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Czy wiesz ile Ci ucieka codziennie pieniędzy?

Zamknij