cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Strategia rozwoju produktu

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad strategia rozwoju produktu, marki?

Jak wyglądałaby konkurencja rynkowa, gdyby wszystkie produkty były identyczne, standardy obsługi klienta takie same w każdej firmie, a cena produktów regulowana odgórnie przez państwo? Coś Ci to przypomina? Aktualnie działamy na rynku, na którym unikalność stanowi jedną z najważniejszych wartości dla Twojej firmy. Do Ciebie należy podjęcie decyzji, czy skoncentrujesz się na unikalności produktu, czy na unikalności obsługi klienta. Wróć do analizy konkurencji. W tym miejscu będzie Ci ona bardzo potrzebna. Sprawdź, na czym polega unikalność innych firm i podejmij decyzję, w czym Twoja firma może być najlepsza, biorąc pod uwagę kompetencje Twoje i Twoich pracowników. Przykładem może być jedna z restauracji, jej unikalność polega na tym, że właściciele zmieniają menu i wystrój wnętrz raz w miesiącu, kreując dla swoich klientów zupełnie inny i niepowtarzalny klimat. Inna restauracja może podawać potrawy w ciemności, co również stworzy zupełnie unikalną wartość dla odbiorcy. A jaki jest Twój pomysł na unikalność? Jeśli wyciągniesz właściwe wnioski z analizy konkurencji na Twoim rynku, unikniesz walki na rynku i znajdziesz dla siebie niszę klientów, którzy po prostu poszukują czegoś innego – czegoś, co tylko Ty możesz im dać. Podsumowując  USP jest to  wyjątkowa cecha produktu, marki lub firmy, która wyróżnia ją pośród konkurencji, sprawia, że klienci zapamiętują markę lub produkt. Może być na przykład oparta na zaletach, których nie mają inne produkty, albo na wyjątkowym wyglądzie lub doskonałej obsłudze klienta.

Pamiętaj, że strategia rozwoju produktu jest bardzo ważnym elementem!

Jeśli uważasz, że potrzebujesz pomocy w tym obszarze, zapisz się na bezpłatną konsultację już dziś!

Comments

comments

 , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategie rozwoju

Aby zacząć planować strategie rozwoju Twojego przedsiębiorstwa, musisz zacząć od podstaw, tzn. zidentyfikować do jakiej generacji należy większość Twoich klientów....

Zamknij