
Czy i jak wykorzystywać materiały drukowane
Czy internet i tv są Twoim jedyny źródłem reklam różnych usług czy produktów? A może uważasz, że to jedno wielkie oszustwo?Zastanawiałeś się kiedyś jaki masz stosunek do reklam i ulotek, które znajdują się w Twojej skrzynce na listy?
Pomyśl, która z form reklamy ma większe sznase na powiększenie sprzedaży produktu Twojej firmy?
Pomimo tego, że korespondencja poprzez pisanie listów spada, możesz ją wykorzystać w marketingu. Polecam Ci przetestować skuteczność tej formy, aby dowiedzieć się czy jest ona skuteczna, jednak jest kosztowna i rzadko się zadrza, że adres pod który wysyłasz reklamę, jest adresem wlaściwej grupy odbiorczej.
Zwróć uwagę na to, że czasami nie warto walczyć o swój własny spot reklamowy, ponieważ większość ludzi automatycznie przełącza rogram na inny, gdy tylko pojawia się blok reklamowy.
A co z czaopisamai? Ułatwiają one natrafienie na właściwą grupę odbiorczą potencjalych klientów. Ludzie postrzegają osoby piszące artykuły jako znające się na rzeczy i chętniej ufają takiej osobie. Zastanów się nad tą opcją ropowszechniania swojej firmy.
Dodatkowo możesz umieścić w takim artykule adres swojej strony internetowej. Gdy klient zapisze się na Twój newsletter, powinien otrzymywać przydatne informacje związane z branżą, którą się zajmujesz.
Po serii około 10 maili możesz wysłać zaproszenie do zapoznania się z produktem, jako że klient ma już Twoje zaufanie i wie, że znasz się na rzeczy, jest bardziej skłonny kupić produkt/ usługę. Następuje u klienta poczucie chęci odwdzięczenia się, za przydatne artykuły oraz wartościowe maile.
Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.
Nie ma jeszcze komentarzy.