cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Biznes dla początkujących

Komunikacja z klientem to narzędzie marketingu bezpośredniego oraz okazja do budowy relacji lub sprzedaży. Teraz już nie tylko komunikujemy się w celu tworzenia relacji z klientami, ale również, aby współtworzyć z nimi produkty oraz zbierać opinie o tych, które istnieją. Stały kontakt z klientem to sprawa nadrzędna, jeśli chcemy rzeczywiście odnieść sukces w biznesie.

Ważne jest również, żeby komunikować klientom wartości i nasze zaangażowanie w sprawy naszych klientów. Wg Philipa Kotlera powinniśmy pamiętać, że podczas tej komunikacji należy brać pod uwagę to, że mamy do czynienia z człowiekiem, który ma rozum, serce i ducha, dlatego nasza komunikacja powinna przebiegać właśnie na tych 3 poziomach. Dopiero, gdy klient zaufa nam i uzna, że wartości naszej firmy odpowiadają jego oczekiwaniom, wtedy możemy liczyć na poparcie oraz sprzedaż.

Wiesz już na czym polega marketing bezpośredni, dlatego teraz mogę Ci opisać co to jest sprzedaż wielostopniowa. Sprzedaż wielostopniowa powinna być oparta na cyklu kontaktu z klientami i doprowadzić do poukładania poszczególnych produktów w taki sposób, aby klient mógł kupować je w logicznej dla niego kolejności. Ważne jest, żeby najpierw zbadać potrzeby klienta, zanim zdecydujesz się na ustalenie kolejności. Badania można aktualnie przeprowadzić w prosty sposób korzystając z Formularzy Google oraz poprzez kontakt z potencjalnymi klientami na Facebooku.

Dzięki tym informacjom z pewnością polepszysz kontakt z klientami, co pomoże zwiększyć sprzedaż Twoich produktów.

Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Zarządzanie przedsiębiorstwem

Co jest kolejnym elementem w zarządzaniu przedsiębiorstwem tuż po ustaleniu strategii? - (więcej…)

Zamknij