cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Jak podnieść sprzedaż?

Jak podnieść sprzedaż? Jakie strategie marketingowe są najlepsze? Jeśli te i podobne pytania krążą w Twojej głowie przeczytaj poniższy artykuł!

Wśród metod pozyskiwania nowych klientów na uwagę zasługują:

  • Partnerstwa strategiczne (Join Venture), dzięki którym możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej, będącej klientami innych niekonkurencyjnych firm i podzielić się prowizją.
  • Programy partnerskie. Jest to metoda zbliżona na marketingowego JV, jednak w tym przypadku tworzysz system, dzięki któremu, Twoi partnerzy mogą Cię polecać.
  • Polecenia. W ten sposób angażujesz swoich klientów do sprzedawania produktów/ usług Twojej firmy, poprzez polecanie Twoich produktów znajomym.
  • Edukacja klienta. Jest to metoda, w której poprzez edukację zapraszasz klientów do dialogu ze swoją marką i później dzięki pozyskaniu do nich kontaktu, oferujesz im swoje produkty, ale jest to już kontakt ocieplony, dzięki wcześniejszym interakcjom.
  • Strategia produktu podstawowego. W tym przypadku oferujesz nowym klientom doskonały produkt za bardzo konkurencyjną cenę. Nie zarabiasz na nim lub nawet nieco dokładasz, aby podpisać z nim umowę i zawiązać współpracę na dłużej.
  • Strategia odwracania ryzyka. Mówiliśmy już o tym przy gwarancji, jednak tutaj chcę zaprezentować tę metodę, jako strategię marketingową. Dzięki temu, że przenosisz ryzyko na siebie, klienci będą bardziej skorzy do podjęcia pierwszej współpracy z Tobą.
  • Targi. Jeśli w Twojej branży targi są miejscem, gdzie możesz pozyskać nowych klientów, jest to bardzo efektywna metoda na powiększanie sprzedaży pod warunkiem, że wykorzystasz ją we właściwy sposób i pozyskasz dane klientów w czasie imprezy targowej, a następnie będziesz za nimi podążać.

Jak podnieść sprzedaż? Jeśli jesteś zainteresowany wejdź na www.powiekszsprzedaz.pl i zapisz się na listę!

Comments

comments

 , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Rozwój przedsiębiorstwa

Jakiś czas temu prowadziłam szkolenia dla przedsiębiorców, którzy chcieli poznać nowe narzędzia i strategie marketingowe. Ich potrzeby były jednoznaczne: “Chcemy...

Zamknij