Jak podnieść sprzedaż?
Spójrz na transakcję zakupu Twojego produktu czy usługi z punktu widzenia klienta. Czy ważne są dla Ciebie korzyści i oferowane ceny?
Z pewnością tak, ale przeanalizuj jeszcze trzeci czynnik a mianowicie ryzyko. Ryzyko nie otrzymania korzyści, które oferujesz. Czy jest to dla Ciebie istotny czynnik?
Na pewno dobrze wiesz i jesteś pewien tego, co dostarczasz – ale klient nie ma takiej pewności .
Fakt ten powoduje wątpliwości, rezerwę i wahania a w efekcie może zmniejszyć Twoją sprzedaż, chyba, że zajmiesz się tym czynnikiem. W jaki sposób więc zachęcić klientów do zakupów i jak podnieść sprzedaż?
Do momentu, w którym klient nie poczuje satysfakcji i zadowolenia z zakupu nie jest pewien, czy dobrze wydał pieniądze. Jeżeli jesteś świadomy i pewny, jakości swoich produktów weź ciężar ryzyka na siebie i stwórz ofertę, którą łatwiej jest zaakceptować niż odrzucić.
Jak podnieść sprzedaż i efektywnie wykorzystać metodę odwrócenia ryzyka?
1. Ustal, co najbardziej blokuje Twojego klienta przed podjęciem decyzji zakupowej. Czego się najbardziej obawia w sytuacji, w której miałby stracić na współpracy z Tobą?
2. W jaki sposób możesz odwrócić ryzyko związane z zakupem Twojego produktu w taki sposób, aby Twój klient nie miał żadnych kontrargumentów, prowadzących do rezygnacji z zakupu Twojego produktu/usługi.
3. Stwórz plan, w jakich miejscach umieścisz informacje o 100% gwarancji satysfakcji, aby była jasna i widoczna dla Twojego klienta.
4. Zbuduj na tej strategii swoją przewagę konkurencyjną, jeśli nie jest to standard w Twojej branży.
Teraz już wiesz, jak podnieść sprzedaż wykorzystując przeniesienie ryzyka na siebie. Dzięki temu klienci będą bardziej skorzy do podjęcia pierwszej współpracy z Tobą, a Ty zwiększysz zyski.
Jeśli masz jeszcze wątpliwości jak to robić i czujesz, że ten artykuł Ci pomógł. Potrzebujesz wsparcia osoby z doświadczeniem marketingowym, która pomoże Ci spojrzeć z boku na to, co się dzieje w Twojej firmie i pomoże podnieść sprzedaż, to wejdź na tę stronę i zapisz się na bezpłatne konsultacje. Sprawdź jakie programy oferuję dla przedsiębiorców.
Nie ma jeszcze komentarzy.