cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Jak podnieść sprzedaż?


Partnerzy strategiczni – to ludzie, organizacje, które mają wpływ na funkcjonowanie Twojej firmy, na jej działania, decyzje, efekty. Oraz skutecznie pomagają podnieść sprzedaż.

Partnerzy strategiczni powinni być dobierani wyjątkowo uważnie, ponieważ wszelkie powiązania są szybko zauważane przez obserwatorów naszej marki. Każdy partner jest z Tobą kojarzony, więc jeśli brakuje mu spójności oraz jest osobą, która kieruje się zupełnie innymi wartościami niż Ty, Twoi klienci to zauważą i może to się skończyć krytyką Twojej marki. W ten sposób cel marketingowy może nie zostać zrealizowany. Wyobraź sobie sytuację, w której Twój partner strategiczny zrobi coś, co będzie nie zgodne z Twoimi wartościami, wtedy publiczność może wymóc na Tobie rezygnację ze współpracy z takim partnerem. Jeśli nie ulegniesz, negatywna opinia o partnerze może zostać przeniesiona na Twoją markę.

Zastanów się w jakim celu chciałabyś pozyskać swoich partnerów strategicznych i kto mógłby zostać Twoim partnerem?

Jak wyglądają programy partnerskie?

Programy partnerskie to ważny element marketingu, który może pomóc Ci podnieść sprzedaż, pozyskać więcej klientów bez Twojego udziału. Jest to grupa partnerów, którym zależy na Twojej sprzedaży, ponieważ od każdej otrzymują prowizję. Ważne jest to, aby każdy program partnerski był przygotowany we właściwy sposób. Potrzebne jest stworzenie regulaminu programu partnerskiego, umowy partnerskiej oraz zasad współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Warto dopilnować również, aby w programie brały udział te podmioty, które kierują się podobnymi wartościami, jak Twoja marka (podobnie jak w partnerów strategicznych) . Istotne jest to, żeby usystematyzować proces kontaktowania się z partnerami, odzywać się do nich regularnie z pytaniami, zorganizować dla nich szkolenia w jaki sposób powinni promować Twój produkt oraz udostępnić im odpowiednie materiały marketingowe, aby mieli gotowy system pracy z Twoim produktem. Im bardziej ułatwisz partnerom pracę z Tobą tym uzyskasz większe efekty podniesienia sprzedaży. Istnieją w internecie gotowe systemy do tworzenia programów partnerskich, które możesz wykorzystać.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Nowoczesne techniki sprzedaży

Istnieje wiele nowoczesnych technik sprzedaży, dzięki którym możesz podnieść zyski w swoim biznesie. Jednak zanim zdecydujesz się na którąś z...

Zamknij