Jak prowadzić własną firmę?
Jak prowadzić własną firmę w dobie internetu? Zacznijmy od zadania sobie pytania czy bardziej zaufasz osobie, która po prostu twierdzi, że jest ekspertem w danej dziedzinie czy też komuś, kto pisze artykuły do czasopism, albo serwisów internetowych, prowadzi bloga, nagrywa swoje wideo i tworzy popularny kanał na YouTube? Większość osób jest bardziej skłonna zaufać osobie, która ma swoje publikacje w internecie i jest popularna, jej materiały są czytane oraz oglądane przez wielu użytkowników internetu.
Zwróć uwagę na to, że klienci, do których kierujesz swoją ofertę to coraz częściej osoby z pokolenia Y oraz Z, czyli pokolenie, które mocno działa w internecie. Nawet jeśli aktualnie Twoi klienci należą do grupy ludzi w wieku 35 – 55 to i tak, prędzej czy później wśród Twoich odbiorców pojawią się ludzie, którzy informacji szukają w internecie. Kontakt na skypie albo na hangoucie jest im bliższy, niż bezpośredni, a krótkie wideo w internecie stało się dla nich absolutnie normalną formą pozyskiwania informacji. Stwórz materiały, które będą docierać do tej grupy docelowej, zanim inni Cię w tym wyprzedzą.
Publicity
Publikowanie materiałów w serwisach informacyjnych, to bardzo ciekawa forma budowania swojego wizerunku eksperta, w dziedzinie, w której specjalizuje się Twój biznes lub Ty. Już sam fakt, że Twoje teksty pojawiają się w serwisie promującym dany temat, sprawia, że Twoi potencjalni klienci oraz klienci postrzegają Ciebie jako osobę, która zna się na temacie. Budujesz w ten sposób swoją wiarygodność oraz masz szansę pozyskać kontakty do swoich klientów. Jeśli publikujesz gdzieś teksty postaraj się o to, żeby pojawił się w stopce przynajmniej link do Twojej strony internetowej, albo najlepiej do serwisu, gdzie znajduje się strona wyciskacz czyli formularz, gdzie potencjalni klienci mogą zapisać się do Ciebie na listę. Idealnie, jeśli podpiszesz umowę z jednym, bądź kilkoma czasopismami lub serwisami informacyjnymi, gdzie będziesz umieszczać teksty minimum raz w miesiącu.
Blog
Jest również formą publikowania artykułów w internecie, ale różni się tym od poprzedniej metody, że artykuły umieszczasz na swojej własnej stronie, zbierając w jednym miejscu wiele informacji, które dotyczą dziedziny, w jakiej się specjalizujesz. Rolą bloga jest również pozycjonowanie Twojej strony, jeśli chodzi o tagi (słowa kluczowe), związane z Twoją niszą. Bloga prowadzi się regularnie, w zależności od branży powinieneś pisać minimum 1 post miesięcznie, optymalnie 1 post tygodniowo, to zapewni Ci odpowiednią ekspozycję i pozycjonowanie www.
Dziś poznałeś dwa sposoby na to jak prowadzić własną firmę w internecie.
Jeżeli to, co robię podoba Ci się i rozważasz zatrudnienie mnie jako coacha, zapisz się na bezpłatną konsultację.
Nie ma jeszcze komentarzy.