cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Jak więcej sprzedawać?

3d vector graphChcesz więcej sprzedawać? Pozwól, że zacznę od przedstawienia Ci pewnego faktu. W życiu człowieka są dwie podstawowe motywacje: chęć uniknięcia cierpienia i dążenie do przyjemności. Opowiem Ci o tej drugiej motywacji. Prawie każdy lubi dostawać prezenty, bo jest to przyjemne. Jeśli możemy dostać coś, na czym nam zależy, wtedy staramy się to zdobyć.

Na tej pierwotnej motywacji opiera się metoda nagradzania najlepszych klientów. Jeśli prowadzisz firmę, w której sprzedaż opiera się na stałych klientach, wtedy warto zorganizować konkurs dla tych, którzy najwięcej zostawiają gotówki i nagradzać ich w postaci bonusów, na których im zależy.

Jak możesz to wdrożyć do swojego biznesu?

  1. Zorientuj się czy Twoi klienci będą wrażliwi na tego typu działania przeprowadzając rozmowy wstępne, być może ankietę i pytając, jakiego rodzaju bonusy skłoniłyby ich do dokonywania częstszych zakupów.
  2. Przygotuj wersję testową promocji. Ustal treść komunikacji z klientem – przygotuj teksty. Ustal, jakie będą nagrody i wybierz próbę na której dokonasz testu.
  3. Ustal czas, w którym przeprowadzisz test i wprowadź go w życie. Wyciągnij wnioski i wprowadź ulepszenia.
  4. Jeśli akcja przyniosła rezultaty wprowadź ją w pełnym wymiarze.

Ta metoda marketingowa może przynosić ciekawe efekty, ale musi być wprowadzona w sposób odpowiedni oraz wynikać z potrzeb Twoich klientów. Jeśli je dobrze zrozumiesz masz szanse znaleźć bardzo dobry sposób na motywowanie klientów do stałego korzystania z Twoich usług lub kupowania Twoich produktów. Jak więcej sprzedawać? To proste dzięki powyższej metodzie.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Skuteczne techniki sprzedaży

Chcesz zatrzymać klienta "przy sobie"? Zdradzę Ci sekret w jaki sposób może Ci się to udać. (więcej…)

Zamknij