jak więcej sprzedawać
Nagie modelki i potrzeba mocnego uderzenia
Czy nie masz wrażenia, że wszyscy toniemy w natłoku informacji? Przez internet przelewają się miliardy bitów sieczki, która próbuje się wedrzeć do Twojego mózgu. Oczywiście Twój umysł nauczył się radzić sobie z tą powodzią słów i postawił “strażników”, którzy przepuszczają tylko takie informacje, które są dla Ciebie interesujące. Po drugiej stronie siedzą jednak zdolni marketerzy, którzy […]
Otagowane copywriting pod sprzedaż, doradztwo marketingowe, jak podnieść sprzedaż, jak więcej sprzedawać, jak zareklamować firmę, jak zwiększyć sprzedaż, marketing copywriting, sposoby na biznes, strategia firmy przykład, strategia marketing, strategia marketingowa firmy, strategia marketingowa firmy usługowej, strategia marketingowa produktu, strategia marketingowa przedsiębiorstw, zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie, zwiększenie sprzedaży |
Jak zdobyć popularność w internecie, jeśli nie masz swojej listy i fanów na Facebooku? Case Study
Wiele osób, tworząc start-upy zaczyna od zera, nie mając baz klientów, ani żadnych osób zainteresowanych. Jest to problem, ponieważ realizując jakiś projekt, potrzebujesz listy i przynajmniej podstawowej bazy ludzi, która będzie Cię wspierać w tym co kreujesz. Kilka lat temu, tworząc bloga dla jednego moich klientów, który miał bardzo małą bazę adresową. W internecie praktycznie […]
Otagowane doradztwo marketingowe, elementy planu marketingowego, jak podnieść sprzedaż, jak reklamować firmę, jak rozkręcić własny biznes, jak rozreklamować firmę, jak rozwinąć biznes, jak więcej sprzedawać, jak zareklamować firmę, jak zwiększyć efektywność, jak zwiększyć sprzedaż, marketing strategia, marketing strategie, marketing w mediach społecznościach, narzędzia marketingu, nowoczesne techniki sprzedaży, skuteczne techniki sprzedaży, strategia marketing, więcej klientów |
Co możesz zrobić, aby stale się rozwijać?
Ujmij w procedurę robienie diagnoz i rób to przynajmniej raz w miesiącu w swojej firmie. To pozwoli Ci kontrolować sytuację i wprowadzać na bieżąco pozytywne zmiany. Maciej Banach, podczas Master Mindu
Otagowane coaching dla przedsiębiorców, dobry lider, doradztwo marketingowe, doradztwo strategiczne, jak podnieść sprzedaż, jak prowadzić własną firmę, jak rozwinąć biznes, jak się zmotywować, jak więcej sprzedawać, jak zwiększyć efektywność, jak zwiększyć produktywność, kontrola w firmie, motywacja w biznesie, narzędzia marketingu, opłacalny biznes w Polsce, rentowny biznes, szkolenia dla przedsiębiorców, zwiększenie motywacji, zwiększenie sprzedaży |
Jeśli chcesz skutecznie tworzyć nowe produkty i sprzedawać – zmień perspektywę
Chciałabym Ci przedstawić Małgosię*, która ma firmę organizującą wesela. Gosia jest osobą świetnie zorganizowaną, zaangażowaną i z wielką radością podchodzi do swojej pracy oraz klientów. Niestety zauważyła, że sprzedaje mniej usług niż zakładała w swoim biznesplanie. W związku z tym poprosiła mnie o pomoc w znalezieniu skutecznych rozwiązań. Zaczęłam rozmowę od ustalenia z nią wizji […]
Otagowane biznes dla początkujących, coaching dla przedsiębiorców, jak podnieść sprzedaż, jak rozwinąć biznes, jak stworzyć produkt, jak więcej sprzedawać, jak zwiększyć sprzedaż, strategia rozwoju produktu, zarządzanie produktem, zwiększenie sprzedaży: produkt |
Przede wszystkim musisz generować wartość dla klientów
Któregoś dnia szef go tak wkurzył, że powiedział sobie. Dość tego, odchodzę, założę własny biznes i będę wreszcie wolny! I tak Marek postanowił porzucić niewolniczą pracę na etacie w korporacji i założyć własny biznes w dziedzinie na której się znał, finansach. Założył jedno z wielu biur księgowych, gdzie początkowo miał problem z pozyskaniem nowych klientów, […]
Otagowane copywriting pod sprzedaż, doradztwo marketingowe, jak podnieść sprzedaż, jak więcej sprzedawać, jak zareklamować firmę, jak zwiększyć sprzedaż, marketing copywriting, sposoby na biznes, strategia firmy przykład, strategia marketing, strategia marketingowa firmy, strategia marketingowa firmy usługowej, strategia marketingowa produktu, strategia marketingowa przedsiębiorstw, zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie, zwiększenie sprzedaży |