cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak więcej sprzedawać

Jak docierasz do generacji X i Y? (fragm. eBooka)

– Przyjrzałam się Waszym produktom, stronie internetowej i materiałom marketingowym. Według mnie wymagają odświeżenia i wprowadzenia zmian, dostosowanych do oczekiwań Waszej grupy odbiorczej. Macie naprawdę doskonałe produkty, ale zapomnieliście zmienić logotypu, które wygląda na przestarzałe. Również Wasza strona nie wciąga odbiorcy w interakcję, dyskusję i mało dostosowana jest do potrzeb klienta, przyzwyczajonego do świata web […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Czego chce Twój klient? (fragm. eBooka)

– Bardzo dobrze – powiedziałam, gdy Tomasz i Roman rozpisali wyniki swojej pracy na flipcharcie – piękna mapa myśli. Zatem czego chce Wasz klient? – Klient chce zdrowej kaszy jaglanej, zdrowych suszonych pomidorów, zdrowego musli a ponad wszystko zdrowej słodkiej czekolady – odpowiedział szybko Roman, dumny z siebie jak paw, że ubiegł w odpowiedzi Tomasza. […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Jak wygląda Twój produkt? (fragm. eBooka)

– Czy wiecie jak wygląda najbardziej elementarna wymiana pomiędzy Wami, a klientem? – My mamy produkt, a klient pieniądze. Wymieniamy się dobrami. Klient bierze to co jest mu potrzebne w danym momencie, a my bierzemy pieniądze, które są nam potrzebne  – powiedział Roman, po krótkim namyśle – Dokładnie tak – potwierdziłam – a czy wiecie, […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes, Zobacz inne |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Zanim skonstruujesz dobrą ofertę… – fragment najnowszego eBooka

Tomek i Roman byli bardzo zadowoleni i lekko zaskoczeni wynikami mojego ostatniego spotkania z handlowcami i Agatą, która zajmowała się w firmie marketingiem. Ich zdziwienie wiązało się przede wszystkim z tym, jak szybko udało mi się dotrzeć do członków zespołu i zaangażować ich we współpracę nad poprawieniem sprzedaży w firmie. Wyjaśniłam im, że udało się […]

Opublikowane w Coaching menedżerski, Szkolenia dla firm, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

Jak powiększyć sprzedaż w firmie? – fragment najnowego eBooka

Budowanie kontaktu i porozumienia Postanowiłam zacząć od podstaw. Zawsze, gdy pracowałam z klientem musiałam najpierw poznać grupę odbiorczą i dowiedzieć się dokładnie jakie segmenty klientów obsługuje firma i co konkretnie stanowi dla nich problem, który chcą rozwiązać, jakich korzyści oczekują i w jaki sposób produkt klienta może te korzyści zaspokoić. Poprosiłam o kolejne spotkanie tym […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , |

UWAGA, kto wie?

Zacznę od truizmu. Są dwa rodzaje przekazów marketingowych, te które są zapamiętywane i te których Twoja percepcja nie koduje. Takie, które sprzedają i te, które mają zupełnie odwrotny skutek. Czy wiesz co jest zasadniczą różnicą? PRZYCIĄGAJĄCA OBIETNICA Składa się z 3 elementów: 3xR RZECZYWISTOŚĆ + REZULTAT + RYZYKO Co to oznacza? (więcej…)

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , |