cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

jak zwiększyć efektywność

Czy wiesz ile Ci ucieka codziennie pieniędzy?

Opublikowane w Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak zachować wysoką aktywność życiową? cz.6 – wybierz priorytety i zajmij się nimi

Czasami żeby mieć konkretne efekty, należy konkretnie zapierdalać. Jednocześnie, należy zadbać o produktywność, czyli o to, żeby nie zapierdalać, dla samego zapierdalania ;), ale robić rzeczy naprawdę ważne. Niekiedy osoby o wysokiej reaktywności wpadają w trans codziennych działań, wykonując je bez większego zastanowienia i analizy, przez co wiele z tych działań jest mało efektywnych. Dlatego […]

Opublikowane w Coaching indywidualny |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Jak zachować wysoką aktywność życiową? cz.5 – Twoje ciało może Ci pomóc, albo bardzo przeszkodzić

Ile razy zdarzyło Ci się zawalić jakieś ważne spotkanie, albo nie zrealizować planu ze względu na słabą kondycję fizyczną czy chorobę? Ile dni w roku tracisz chorując, jak bardzo spada Twoja efektywność, gdy jesteś osłabiony? Często wydaje nam się, że jesteśmy niezniszczalni i gdy pojawia się sezon gryp, zwala nas z nóg i okazuje się, […]

Opublikowane w Coaching indywidualny |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , |

Co byś robił, gdyby pieniądze nie miały dla Ciebie znaczenia?

Są osoby, które czasem zastanawiają się: Czy robię coś, co ma dla mnie znaczenie? Czy czuję, że moje działanie jest istotne? Przyjrzyj się swojemu życiu… czy codziennie czujesz radość z tego co robisz… czy wykonujesz pracę, która jest naprawdę ważna zarówno dla Ciebie jak i dla świata? Czy wstajesz rano z poczuciem: WOW, przede mną […]

Opublikowane w Coaching indywidualny |

 Otagowane , , , , , , |

Jak zdobyć popularność w internecie, jeśli nie masz swojej listy i fanów na Facebooku? Case Study

Wiele osób, tworząc start-upy zaczyna od zera, nie mając baz klientów, ani żadnych osób zainteresowanych. Jest to problem, ponieważ realizując jakiś projekt, potrzebujesz listy i przynajmniej podstawowej bazy ludzi, która będzie Cię wspierać w tym co kreujesz. Kilka lat temu, tworząc bloga dla jednego  moich klientów, który miał bardzo małą bazę adresową. W internecie praktycznie […]

Opublikowane w Doradztwo marketingowe, Własny biznes |

 Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , |