Rozwój przedsiębiorstwa, cz. 2
Zapraszam Was do obejrzenia drugiej części rozmowy z Anną Nitkiewicz – Jankowską, która w kilku praktycznych wskazówkach podpowie jak zbudować i utrzymać markę osobistą. Co należy zrobić, aby rozwój przedsiębiorstwa był na jak najlepszej drodze? Posłuchaj naszej rozmowy ;-)
Skoro ludzie odbierają nas inaczej niż nam się wydaje, to potrzebna jest osoba z zewnątrz. Osoba, która będzie obserwatorem, która zrobi eksperyment, która musi poobserwować jak dana osoba jest odbierana przez otoczenie, bo często jest tak, że my sami nie widzimy tych drobnych rzeczy, które popełniamy, które mogą spowodować np. złe samopoczucie osoby która jest z nami. Trudno jest ten etap przejść w pojedynkę. Czasami nawet wystarczy porozmawiać z rodziną, z kimś bliskim.
Przede wszystkim trzeba odpowiedzieć na pytanie po co chcę wykreować markę osobistą? Następnym etapem jest zrewidowanie, przegląd swojego potencjału. Musimy znać swoje możliwości, swoje mocne i słabe strony. Potem trzeba się zastanowić jakie mamy możliwości, chociażby finansowe, żeby wyjść na zewnątrz, żeby móc już od samego początku markę kreować.
Czy można naprawić markę? Znamy wiele przykładów marek światowych gdzie były potknięcia, trzeba było od nowa zbudować zaufanie klienta. Jest t do zrobienia, tylko samemu bardzo trudno. Warto mieć tu sztab ludzi.
Nie ma możliwości ominięcia jakiegokolwiek etapu, trzeba przejść całą drogę.
Na rozwoju przedsiębiorstwa zależy każdemu, kto prowadzi czy to małą firmę, czy większą. Jeśli spodobał Ci się wywiad pozostaw komentarz. ;-)
Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.
Nie ma jeszcze komentarzy.