cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Rozwój przedsiębiorstwa

Rozwój przedsiębiorstwa może być szybszy i efektywniejszy w momencie kiedy wykorzystasz portale społecznościowe do promocji swojej marki.

W sieci istnieje mnóstwo portali społecznościowych: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, GoldenLine. Wymieniam te najpopularniejsze, jednak zastanów się, gdzie Ty i Twoja firma znajdziecie najwięcej potencjalnych klientów. Jakie portale społecznościowe możesz wykorzystać w promocji swojego serwisu? Przeczytaj książkę na temat mediów społecznościowych lub kup książki dla swojego marketingowca. Niech przygotuje się dobrze, ponieważ jest to jedno z najszybciej zmieniających się narzędzi, wymagające wprawy i elastyczności, aby w pełni wykorzystać jego możliwości. Będziecie się uczyć powoli, ale ważne, żeby zachować konsekwencję. Gdy już na stałe wprowadzicie do działań firmy aktywność w społecznościówkach, wtedy zaczniecie tworzyć bazę ludzi, którzy zaczną podążać za Twoją marką; powoli zbudujesz zaufanie, relację i dopiero potem będziesz mógł zacząć sprzedawać. Ciekawe informacje na ten temat znajdziesz w książce Bez Marketing Strattena Scotta.

Podstawą efektywności działań w mediach społecznościowych jest liczba fanów. Bez nich zapomnij o budowaniu popularności Twojej strony. Sprawdź, ile osób podąża za Twoją marką. Jak możesz sprawić, żeby zebrać większą publiczność? Dobrym sposobem jest zainwestowanie w reklamy, które przyciągają na Twoją stronę nowe osoby. Na Facebooku działa to bardzo dobrze. Duża liczba fanów sprawi, że Twoje działania spotkają się z zainteresowaniem ludzi. Pamiętaj, że tutaj istotna jest statystyka.

W mediach społecznościowych należy być aktywnym, aby uzyskać efekty. Jakie działania możesz podjąć, żeby wypromować swoją markę? Stwórz stronę firmową, umieszczaj wpisy codziennie, albo najlepiej 5 razy dziennie. Niech ludzie, którzy są na Twojej liście, stale czują Twoją obecność. Umieszczaj wpisy, które zainteresują potencjalnych klientów. Sprawdzaj, które z nich wywołują najwięcej komentarzy i skoncentruj się wstawianiu właśnie takich. Spisz wszystkie działania, które powinieneś wykonać, i zaplanuj je w swoim kalendarzu. Tylko regularna aktywność przyniesie rezultaty.

Powiem to jeszcze raz. Tylko spisane, zaplanowane i umieszczone w kalendarzu działania przyniosą efekty. Następnie potrzebne będzie stworzenie nawyku realizacji pomysłów. Dlatego rozpisz system promocji Twojej firmy na portalach społecznościowych, uwzględniając czynności oraz codzienny czas pracy. Oddeleguj najważniejsze czynności, a następnie monitoruj ich efektywność, sprawdzając co działa, a co wymaga poprawki i ulepszenia. W ten sposób będziesz mieć pewność, że długie godziny spędzone na planowaniu mają szansę przynieść Ci korzyści.

Rozwój przedsiębiorstwa dzięki portalom społecznościowym w dzisiejszych czasach z pewnością jest szybszy, ponieważ dociera do znacznie większej liczby potencjalnych klientów.

Comments

comments

 , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Strategia marketingowa firmy

Strategia marketingowa firmy to również cena i dystrybucja oraz system obsługi klienta w Twojej firmie. I właśnie te trzy rzeczy...

Zamknij