cover book optin

Poznaj 8 przyczyn słabej sprzedaży w małej firmie
i 8 strategii wyjścia z impasu

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.

Strategia rozwoju

Photoxpress_5834772 [800x600]Zastanawiasz się jak możesz wykorzystać portale społecznościowe w strategii rozwoju Twojej firmy?

W sieci istnieje mnóstwo portali społecznościowych: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, GoldenLine. To te najpopularniejsze, jednak zastanów się, gdzie Ty i Twoja firma znajdziecie najwięcej potencjalnych klientów. Jakie portale społecznościowe możesz wykorzystać w promocji swojego serwisu?

Przygotuj się dobrze, ponieważ jest to jedno z najszybciej zmieniających się narzędzi, wymagające wprawy i elastyczności, aby w pełni wykorzystać jego możliwości. Gdy już na stałe wprowadzisz do działań firmy aktywność w społecznościówkach, wtedy będziesz mógł zacząć tworzyć bazę ludzi, którzy zaczną podążać za Twoją marką. Zbuduj zaufanie, relację i dopiero potem będziesz mógł zacząć sprzedawać.

Podstawą efektywności działań w mediach społecznościowych jest liczba fanów. Bez nich nie zyskasz popularności Twojej strony. Sprawdź, ile osób podąża za Twoją marką. Jak możesz sprawić, żeby zebrać większą publiczność? Dobrym sposobem jest zainwestowanie w reklamy, które przyciągają na Twoją stronę nowe osoby. Na Facebooku działa to bardzo dobrze. Duża liczba fanów sprawi, że Twoje działania spotkają się z zainteresowaniem ludzi. Pamiętaj, że tutaj istotna jest statystyka.

W mediach społecznościowych należy być aktywnym, aby uzyskać efekty. Jakie działania możesz podjąć, żeby wypromować swoją markę? Stwórz stronę firmową, umieszczaj wpisy codziennie. Niech ludzie, którzy są na Twojej liście, stale czują Twoją obecność. Umieszczaj wpisy, które zainteresują potencjalnych klientów. Sprawdzaj, które z nich wywołują najwięcej komentarzy i skoncentruj się wstawianiu właśnie takich. Spisz wszystkie działania, które powinieneś wykonać i zaplanuj je w swoim kalendarzu. Tylko regularna aktywność przyniesie rezultaty.

Zbudowanie dobrej strategii rozwoju firmy wymaga planu i systematyczności. Tylko spisane, zaplanowane i umieszczone w kalendarzu działania przyniosą efekty. Rozpisz system promocji Twojej firmy na portalach społecznościowych, uwzględniając czynności oraz codzienny czas pracy. Oddeleguj najważniejsze czynności, a następnie monitoruj ich efektywność, sprawdzając co działa, a co wymaga poprawki i ulepszenia. W ten sposób będziesz mieć pewność, że długie godziny spędzone na planowaniu mają szansę przynieść Ci korzyści.

Jeśli chcesz otrzymać wsparcie odnośnie powyższego tematu zapisz się na bezpłatną konsultację.

Comments

comments

 , , ,

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Podane dane będą przetwarzane w wymienionym celu zgodnie z Polityką Prywatności.


Przeczytaj poprzedni wpis:
Siła wewnętrzna

W naszym życiu są czasem takie rzeczy, takie czynności, które długoterminowo dadzą nam sporo korzyści, natomiast krótkoterminowo … no cóż...

Zamknij