Załatw sobie poparcie celebrytów i trendsetterów
W erze marketingu 3.0 należy postarać się o poparcie osób, które są szanowane w środowisku Twoich potencjalnych klientów.
Najczęściej możemy ich znaleźć na ważnych blogach, forach lub w mediach społecznościowych, jako osoby zarządzające dużymi grupami i ważnymi stronami, które zdobyły największą popularność.Nie masz pojęcia jak zdobyć do nich kontakt? Przede wszystkim są to osoby, które można znaleźć właśnie w mediach społecznościowych i skontaktować się z nimi korzystając z dostępnych kanałów komunikacji. Zaproponuj im korzyść lub podejmij współpracę na początku. Najczęściej są to osoby, które otrzymują wiele propozycji, więc Twoja powinna być bardzo konkretna i wyraźna na tle innych. Jeśli zastanawiasz się nad pozyskaniem poparcia gwiazdy, pamiętaj, że będziesz musiał pozyskać duży budżet na realizację projektu z osobą znaną, ale może się okazać, że taka osoba przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i nakłady finansowe się zwrócą.
Ludzie podążają za osobami znanymi i lubianymi, często celebryci stanowią dla kogoś autorytet, dlatego wykorzystaj to aby promować swoją markę.
Pamiętaj o wcześniejszej analizie rynku, sprawdź którzy trendsetterzy są najmocniej obecni w mediach społecznościowych, i jak mogli by się ewentualnie dopasować do Twojej marki. Dzięki tej analizie zdecydujesz kogo chciałbyś pozyskać, aby wypromować swoją markę. Zastanów się także, w ramach jakich działań pomoc celebrytów byłaby najbardziej efektowna?
Nie ma jeszcze komentarzy.